Alig néhány másodperccel a felszállás után eltűnt a házak mögött, majd hatalmas tűzgömbként csapódott egy orvoskollégiumba a Meghani Nagar városrészben. Az utolsó rögzített repülési magasság mindössze 625 láb (kb. 190 méter) volt. A fedélzeten utazó 40 éves brit állampolgár, Vishwash Kumar Ramesh túlélte a katasztrófát. A férfi az égő törzsből ugrott ki, és később videóra vették, ahogy sérülten, de lábon sétál egy mentőautó felé. A kórházi ágyából így nyilatkozott az újságíróknak:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Nem olyan terepjáró, mint a Jeep Wrangler, nem kapta meg a „Trail Rated” jelölést, ami a nagyon nehéz Rubicon terepet jelenti. De simán elvisz egy földúton tovább, mint egy átlagos kis elektromos autó.
Ennek oka, hogy bár nem olyan jó a terepszögeiben, mint a Suzuki Jimny, a rövid túlnyúlások, nagy hasmagasság és rövid tengelytáv miatt azért elég jók a terepszögek.
Az Avengerben van egy SelecTerrain rendszer, amivel választhatsz hó, sár és homok módok között. Az ESP és kipörgésgátló segít a nehéz helyzeteken, de azért a kis, alacsony gördülési ellenállású gumik nem ideálisak a terepezéshez.
Az Avenger okosan alakítja a benyomásaidat. Műszakilag nem igazi terepjáró, de amikor először beülsz, mégis meggyőző, hogy erős és ügyes autó, kicsit olyan, mint a Jimny.
Az autó eleje magas, a tetővonal alacsony, a széles, lapos motorháztető közel van a szélvédő aljához. A kormány kicsi és egyszerű, a kezelőszervek praktikusak, a digitális kijelzők pedig csak akkoraok, amekkorára szükség van.
A csomagtér is erős pontja az autónak. Mély tárolórekesz van a középkonzolon, az ajtózsebek jó méretűek, és van egy nagyon hasznos polc is a műszerfal fele szélességében. Ez remek arra, hogy apróbb dolgokat könnyen elérj, anélkül, hogy vakon kellene kutakodni a szokásos tárolókban.
Az utastér viszont egyértelműen költségkímélő megoldásokból áll. Sok kemény műanyag van benne, és ha nincs meg az a sárga díszcsík a műszerfalon, akkor az Avenger belseje kicsit szürkének, unalmasnak hat.
A Cupra Born, Smart #1 és BYD Atto 3 sokkal prémiumabbnak érződnek. Az első üléssor kivételével az ergonómia sem túl lenyűgöző. A hátsó lábtér az egyik legszűkösebb a kategóriában, a csomagtér pedig elég egy B-kategóriás autónak, de jelentősen elmarad a Peugeot és Kia hasonló modelljei mögött. A vezetői kijelző sem egységes a szériában. Az alapmodell Avenger csak egy 7 colos kijelzőt kap, míg a középkategóriás Altitude és a csúcs Summit már 10,25 colos egységgel rendelkeznek.
A méreten kívül a legnagyobb különbség, hogy a nagyobb kijelző testreszabható, így a vezető a kormányon lévő gombokkal váltogathat navigáció, hatékonyság vagy média nézet között.
A központi érintőképernyő grafikája tiszta, és ugyanazt használja, mint sok más Stellantis autó – a Fiat 500-tól egészen a Maserati MC20-ig. Magasan helyezkedik el, de nem zavaró, és támogatja az Apple CarPlay-t és az Android Autót, amelyek jól integráltak.