Tíz nappal a körözés kiadása után újabb sokk érte a családot: Blanka videót tett közzé. A felvételen azt állította, b/nt/lmazó családban élt, nem akar hazamenni, és boldog, mert „másik család” befogadta. Azt mondta, a hatóságokhoz is fordult segítségért, de nem történt semmi. Az apa értetlenül állt a kijelentések előtt. „Ez volt a második döbbenet. Nem tudjuk mire vélni, nem igaz belőle semmi” – fogalmazott keserűen. A nyilvánosságban pillanatok alatt elszabadultak az indulatok: ki mond igazat, és mi történik valójában a háttérben?
DE EZ MÉG SEMMI!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Használtpiacon azonban drágább megvenni, mint a Toyotát, pusztán a ritkasága miatt. És ugyanennyi pénzért vehetnél egy Porsche Caymant is – ha hajlandó lennél szembenézni az elkerülhetetlen fenntartási költségekkel. Mi kerülnénk az automata sebességváltóval felszerelt BRZ-ket is, mivel kicsit oda nem illőnek érződnek.
A BRZ-vel kapcsolatban egyre inkább az a következtetés terjed, hogy a legnehezebb döntés nem az lesz, hogy egyáltalán megváljunk-e a pénzünktől, hanem az, hogy megvegyük-e azt vagy a Toyotát.
Akárhogy is, minden elismerést megérdemel, mint az egyik legjobb megfizethető autó, amit valaha gyártottak. Ami az utolsó pontot illeti, miért mondana le valaki az Audi A3 Sportbackhez hasonló autó kiváló vezetési élményéről és praktikumáról ? Talán az áráról?
Igaz, egy V40 valamivel olcsóbb, körülbelül 1000 fonttal, és egy kicsit több felszereltséggel rendelkezik. Ezekben a drága időkben ez talán számít, de inkább azt képzeljük, hogy a Volvo kevésbé határozott imázsa is felelős ezért.
A V40-nek volt egy jó állása, amikor kicsivel több mint 10 évvel ezelőtt piacra került. Az új cégtulajdonos, a Zhejiang Geely Holding Group irányítása alatt a Volvo kezdett talpra állni.
A vezetőség azt szerette volna, ha a V40 leteszi a névjegyét a családi ferdehátúak prémium szegmensében. Jó kezdet volt, hogy a Ford Focus alapjaira épült, és 2015-ig a V40 is osztotta a modell benzin- és dízelmotorjait, beleértve a T5 változatban a Focus ST öthengeres 2.5-ös motorját is. 2015-től a Volvo elkezdte saját motorjainak beszerelését. A T5 például egy új, 2,0 literes, négyhengeres motort kapott, bár ez továbbra is körülbelül ugyanazt a 245 lóerőt adja le.
