Lezárták a déli irányt

Orbán Viktor szerint az Európai Bizottság azt állítja, hogy Magyarországot „nem érinti a m/grációs krízis” – ez szerinte olyan, mintha valaki letagadná a valóságot, miközben tízezrek próbáltak ill/gális/n bejutni az országba.
A határvadászok és a kerítés állták a sarat, de ezért – a miniszterelnök állítása szerint – Brüsszel napi egymillió eurós büntetéssel sújtaná hazánkat.
És itt még nincs vége: a következő hónapokban új szabályok jönnek, amelyek alapjaiban rengethetik meg az ország működését.
Mi lesz így? MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A helykínálat a csomagtartóban is bőséges, amely nemcsak szögletes alakú, lapos padlójú és alacsony rakodóperemmel rendelkezik, de rendkívül tágas is, hosszában és szélességében könnyedén felülmúlva néhány közepes méretű SUV-ot. A csomagtartó teljes térfogata nagyjából megegyezik egy Qashqai-éval, és bár a raktér nem olyan nagy, mint más SUV-okban, a tesztautónkban található opcionális pótkerék elhagyásával extra tárolóhely szabadul fel a padló alatt.

A lejtős csomagtérajtó kissé csökkenti a hátsó fejteret, de a legnagyobb lejtő közvetlenül a hátsó fejtámlák mögött kezdődik, így a fejtér nem nagy probléma. A tetővonal azonban meglehetősen rontja a hátrafelé látást: a hátsó fejtámlák felhúzott állapotban könnyen eltakarják a kilátás nagy részét a visszapillantó tükörben. Ráadásul a Renault úgy döntött, hogy nem szerelnek hátsó ablaktörlőt az Arkanába, így az esővíz egyszerűen a hátsó szélvédőn gyűlhet. A legolcsóbb Arkana Iconic felszereltségi szinten egy 7,0 hüvelykes érintőképernyővel és a Renault legújabb Easy Link rendszerével, valamint vezetékes Android Auto és Apple CarPlay rendszerrel rendelkezik. Az RS Line és S-Edition felszereltségi szintek, akárcsak a tesztautónk, egy 9,3 hüvelykes kijelzőt kapnak. A Renault sosem volt vezető az autóba épített digitális technológia terén, de ha megszokjuk a legújabb rendszer néhány furcsaságát, egészen jól működik.

A hangerőt érintőképernyős gombokkal lehet szabályozni, így sofőrként alapértelmezés szerint a kormány mögötti médiavezérlő kapcsolót használhatjuk, ami az 1990-es évek óta megszokott a Renault-kban. Több fizikai gyorsgomb jól jött volna, de menet közben is válthatunk az okostelefon tükrözése és a natív kezelőfelület között egy, a főképernyő tetején felugró gombbal.

Rengeteg eszköztöltő port található, elöl egy 12 V-os aljzat és két USB-A port, hátul pedig további kettő. Vezeték nélküli töltésre viszont nincs lehetőség.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük