A színművész korábban kendőzetlen őszinteséggel beszélt arról, miért utasította el a kezelést: szerinte értelmetlen olyan terápiába beleegyezni, ami ugyan pár dekányi tumort elpusztít, de közben kilókban mérhető egészséges szövetet is tönkretesz. Reviczky úgy véli, a legtöbb gyógymód nem valódi megoldás, csupán a tüneteket próbálja enyhíteni. Külön kiemelte, hogy szerinte szinte egyedül az antibiotikum képes érdemben gyógyítani, míg a többi szer csupán ideig-óráig hosszabbítja meg a betegek életét.
AZONBAN MOST A SZÍVÉVEL VANNAK BAJOK! ÍGY NYILATKOZOTT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Renault Arkana továbbra is alulárazza sok riválisát, az árak írás idején 27 000 font körüli összegtől kezdődnek. A legolcsóbb tisztán benzines 408 vagy az alap C-HR hibrid mind 31 000 font fölött kezdődnek – nagyjából annyit, mint amennyit egy csúcsmodell Arkana-ért kérnek. De lehet, hogy érdemes azt az extra pénzt arra költeni, hogy beszerezzük valamelyik hasonlóan stílusos Arkana riválist, amit később részletesebben is kifejtünk.
Bár az Arkana sportos kupé-stílusú megjelenése figyelemfelkeltő, vezetés közben meglehetősen jellegtelen, és továbbra is hátráltatja a gyenge teljesítményű, hibrid hajtáslánca, amely könnyen lemarad, ha gyors gyorsulásra kérjük. A benzines motor morajlása nem az egyetlen zaj, ami betölti az utasteret, hiszen ehhez társul egy jelentős mennyiségű úthang és szélzaj, hacsak nem tökéletesen sima aszfalton közlekedünk.
A felfüggesztés viszont elég jól végzi a dolgát a gödrök és egyéb úthibák tompításában, mégis elég kemény ahhoz, hogy az Arkana kanyarodáskor a küszöbökre dőljön. Azonban az autó menettartása sosem igazán nyugszik le, és alacsony sebességnél, illetve enyhén egyenetlen útfelületeken az utasok az üléseken ugrálnak.
A nem túl izgalmas hajtáslánc és a visszajelzés nélküli kormányzás nem teszik különösebben szórakoztatóvá az autó vezetését. Az alapértelmezett „MySense” vezetési módból „Sport”-ba váltva a kormányzás nehezebb lesz, a gázpedálra adott válasz egy kicsit gyorsabbá válik, de ekkor a motor is hajlamos arra, hogy a fordulatszám egy kicsit megmaradjon, miután felengedjük a gázt.
Az Arkana városban mégis jobban helytáll, de csak azért, mert az elektromos motor végzi el a nehéz munkát. Természetesen, egy ilyen méretű autó nem túl mozgékony, és nem illeszkedik könnyen a szűk parkolóhelyekre sem. Végső soron a Renault Arkana nem emelkedik ki semmilyen területen az úton.
A Renault Arkana esete az „összes megjelenés, semmi teljesítmény” típusú autó. A hibrid E-Tech hajtáslánca egy 1,6 literes, négyhengeres benzines motort és egy elektromos motort használ, hogy a első kerekeket hajtsa, miközben a start-generátor felel az indításért, amikor szükséges.