MEGTÖRTÉNT! Többé már nem tartják titokban!

“Mi mindig haverok voltunk, mi mindig jóbarátok voltunk, semmiféle n/ f/r/i ka/cso/at föl sem merült” – kezdte a beszélgetést Zsóka! Azért vagyunk mi ennyire jó barátok x éve, mert én elkezdek egy verset, egy gondolatot, egy sztorit, be tudja fejezni!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Érvelhető, hogy egy viszonylag megfizethető, hatchback felfüggesztésének beállítása nagyobb kihívást jelent, mint egy kemikusan sportos autóé vagy egy pénzkorlát nélküli luxusautóé, mivel olyan autóról van szó, amely mind az érdeklődő, mind az érdektelen vezetők számára vonzó kell hogy legyen. A Toyota nagyon jól eltalálta a Corolla felfüggesztését.

Bármi is volt a hajtáslánc részleg munkatársainak célja, a Toyota futómű mérnökei nyilvánvalóan sosem voltak azok, akik miatt a Corolla nem tudta volna elérni a dinamikailag kiemelkedő autók közé beférkőzni kívánt ambícióit. Ezt elég könnyen észreveheted, miután először megfelelően bekanyarodtál az autóval – és valószínűleg már akkor, amikor egyszerűen elhagytad a szalon parkolóját, figyelembe véve, hogy milyen harmonikusan dolgoznak össze a kezelhetőség különböző alkatrészei, és mennyire intuitív és könnyű vezetni az autót ennek eredményeként.

A Corolla olyan típusú futóművel rendelkezik, amely úgy tűnik, hogy nagyon tisztes oldalsó tapadást és kanyarodási egyensúlyt, valamint a kezelhetőség válaszainak élességét és a karosszéria kontrolljának precíz közelségét hozza létre anélkül, hogy túl sokat dolgoznának vele.

Valószínűleg az egyik lágyabb rugózású autó a kategóriájában, mégis lenyűgözően kezelhető, olyan kormányművel, amely rendkívül ügyesen illeszti a közvetlenséget, súlyt és egy kis visszajelzést; és egy olyan futóművel, amely simábban marad, mint azt bárki várná, tapad és forog alattad sokkal fürgébben, mint amit előre elképzeltél, ugyanakkor minden pillanatban teljesen kiszámítható marad, és engedelmesen megy arra, amerre irányítod.

Most a Toyota egy kis középkorú frissítést adott a magasabb építésű szupermininek – bár a változások viszonylag apróbbak.

Talán a legnagyobb újdonság a megnövelt teljesítményű, 129 lóerős változata a már bevált benzin-elektromos hibrid hajtásláncnak, amely mostantól elérhető a szokásos, 114 lóerős változat mellett.

A Toyota azt is állítja, hogy néhány módosítást hajtott végre a műszaki részletekben, amelyek a finomhangolás javítását célozzák (és így valószínűleg még jobban elhatárolják a szuperminit a normál Yaris-tól).

Egyéb változások közé tartozik néhány extra vezetői biztonsági segédeszköz hozzáadása, valamint ideiglenesen egy Premiere Edition változat, amely az új modell érkezését ünnepli néhány extra felszereléssel és egy stílusos két színű fényezéssel.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük