Megvan Nagy Feró büntetése kijelentése miatt!

„Nőként, anyaként nem tudok szó nélkül elmenni amellett, ha valaki olyan kijelentéseket tesz, amelyek relativizálják a kiszolgáltatott helyzetben lévők szenvedését” „A szavak ereje nagyobb, mint gondolnánk – és ezek a mondatok sokakat sebezhetnek meg újra. Minden ilyen kijelentéstől elhatárolódom.”– írta a kormányszóvivő.
NAGY FERÓ BÜMTETÉSE:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A dizájn felszereltségi szint a Toyota Touch 2 with Go rendszert is tartalmazza, amely azonos méretű képernyőt használ, de online csatlakozási lehetőségeket is kínál, amelyek az okostelefon adatkapcsolatán keresztül működnek, és valós idejű forgalmi információkat adnak hozzá a TomTom segítségével.
Ezenkívül Google Street View funkciót is kínál, és lehetővé teszi az üzemanyagárak, az időjárás-jelentések és a parkolási lehetőségek böngészését az úti célnál. A navigációs térképek nem jelennek meg briliáns részletességgel, és a rendszer nem reagál különösebben gyorsan az ujjbegyes bevitelekre. Még mindig jobban örülnénk egy kiegészítő beviteli eszköznek.

A Design felszereltségi szinthez olyan fejlesztések is tartoznak, mint a fűthető ülések, a kulcs nélküli nyitás és a hangulatvilágítás. Emellett egy praktikus, kézhasználat nélküli parkolórendszer, valamint első és hátsó parkolóradar is rendelkezésre áll.
A kínálat csúcsán a luxus Excel és a pikánsabb formatervezésű GR Sport áll. Az előbbi bőr üléskárpitot, fűthető kormánykereket és adaptív LED fényszórókat kap. A GR Sporthoz visszafogott karosszériakitt, 19 colos könnyűfém keréktárcsák és perforált bőr kormánykerék, valamint piros varrás is tartozik.
Mindkét modell elérhető a Toyota opcionális JBL prémium audiorendszerével, amely 10 hangszóróval és 576 watt teljesítménnyel rendelkezik, és az 1595 fontos Prémium csomag része. Erős hangzású, de nem kiemelkedően az, különösen a prémium márkák mércéjéhez képest. Bizonyára nem kellett volna sok ahhoz, hogy a C-HR hibrid hajtáslánca atlétikusabb benyomást keltsen, mint a jóval feltűnőbb crossoverek, amelyekkel versenyez: például a Nissan Qashqai , a Seat Ateca és a Renault Kadjar . Tekintettel a Toyota által a jelenlegi, a C-HR hibrid hajtásláncát osztó Priusszal elért eredményekre, ez nem is tűnt annyira irreális elvárásnak, mielőtt kipróbáltuk az autót.

De a C-HR nemcsak viszonylag lassú, de vonakodónak is érződik. A hajtásláncnak Eco, Normál és Power üzemmódjai vannak, ahogy a Toyota hibridek általában, és a probléma részben az, hogy ezeket nem a középkonzolon lévő gombbal lehet kapcsolni (mint minden hibrid Toyotán, amire emlékezhetünk), hanem a vezetési számítógépen és a kormánykerék küllőin található gombokkal. Így sokáig vezethetsz anélkül, hogy észrevennéd, hogy van mód a gázpedál kezdeti, halk lenyomásának enyhítésére.
Kifejezetten véve, az autó mindössze egy másodpercet enged a riválisainak 0-ról 100 km/órára gyorsuláskor, és feleannyit 48-110 km/órás sprintnél. De mivel ahhoz, hogy a C-HR bármilyen sietséggel gyorsuljon, fel kell nyomni a gázpedált, feltételezhető, hogy a különbség sokkal nagyobb.
A Toyota továbbra is azt az elvet követi, hogy a regeneratív fékezést a súrlódó fékezéssel ötvözi a pedál kezdeti útján, ami miatt a fékek időnként szivacsosnak, máskor pedig túlságosan érzékenynek érződnek. De legalább az ismerős vezetési élmény enyhíti ezt a problémát.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük