Nagy Feró kijelentése után több politikus is megszólalt. Karácsony Gergely úgy fogalmazott, hogy a Beatrice frontemberének mondatai egyszerre „felháborítóak és elszomorítóak”. Dobrev Klára szerint pedig az, aki ilyen módon beszél az áldozatokról, nem érdemli meg sem a Kossuth-díjat, sem azt, hogy példaképként tekintsenek rá. A botrány hatására Deák Emese, Őrbottyán önkormányzati képviselője hivatalosan kezdeményezte, hogy Nagy Ferót fosszák meg a város díszpolgári címétől. Végleges döntés azonban nem született.
VIA FB
Ez is érdekelhet:
A fejtér hátul még korlátozottabb, de a lábtér mindkét sorban elegendő. Egy alacsonyabb testalkatú felnőtt vagy tinédzser számára a hátsó üléseken ülő magas és elvékonyodó ablakvonal klausztrofóbiásabb érzetet kelthet, mint amilyen valójában.
Talán megengedhetjük magunknak, hogy félretegyük a C-HR praktikumával kapcsolatos fenntartásainkat, tekintve, hogy ez az autó inkább a stílusérzékével, mintsem a tágas térkínálatával kíván vonzóvá válni.
És miután ezt megtettük, egy meglehetősen kényelmes, teljesen kellemes, masszívan megépített és következetesen jól kidolgozott belső tér marad, amely átgondolt tervezésről és a külsőt megkülönböztető stílusos kifinomultságról tanúskodik.
Az aszimmetrikus műszerfal egy időtálló trükk, amellyel az autó azonnal a vezetőre összpontosítónak tűnik, és a C-HR hasonlóan megtervezett elrendezése a vízesés-konzolon túl egészen az alatta lévő középkonzolig húzódik.
Fent látható, hogy a műszerfalból kiálló 8,0 hüvelykes infotainment képernyő integrálása lehetővé tette a Toyota számára, hogy alacsonyan tartsa az autó műszerfalának méretét, és megőrizze a térérzetet elöl.
A Toyota rengeteg magasfényű zongoralakk műanyagot használt belső dekorációként, amivel kapcsolatban vegyesek a véleményeink. Nagyon szemet gyönyörködtető és divatos, de látszanak rajta a por és az ujjlenyomatok.
A sebességváltó előtt és mögött mély, könnycsepp alakú pohártartók találhatók, amelyek okos kialakításának köszönhetően könnyebben elfér egy füles bögre, mint egy kerek, a középső kartámasz alatt pedig egy ugyanilyen mély tárolórekesz található egy 12 V-os csatlakozóaljzattal.
Ami itt nem hagyható ki, az a Toyota erőfeszítése a kiváló minőségű anyagok kidolgozására. A C-HR kapcsolóberendezésének tapintható minősége, gondos elhelyezése és formatervezett megjelenése annyira lenyűgöző, hogy az autóra valószínűleg könnyedén felkerülhetne egy Lexus embléma.
Már a belépő szintű Icon is teljes körű vezetéstámogató rendszerekkel rendelkezik a Toyota Safety Sense 2 formájában, amely magában foglalja az autonóm fékezést, a gyalogosfelismerést és az adaptív sebességtartó automatikát. Emellett LED-es fényszórók és kétzónás klímaberendezés is rendelkezésre áll.
Infotainment és navigáció
A 8,0 hüvelykes Toyota Touch 2 infotainment rendszer alapfelszereltség ehhez a 26 890 fontba kerülő modellhez, amely tartalmazza az Apple CarPlay és az Android Auto rendszereket, valamint a tolatókamerát és a DAB rádiót.
