Menedzsere osztotta meg a szomorú hírt Demjén Ferencről

A művész otthonában súlyos balesetet szenvedett: felsőcombtörést kapott, ami azonnali műtéti beavatkozást tett szükségessé. Az orvosok szerint a gyógyulás hosszabb időt vesz majd igénybe, így az összes közeljövőre tervezett fellépést el kell halasztani.
MINDEN IMÁRA SZÜKSÉG VAN! ÍGY VAN MOST DEMJÉN FERENC:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Jazz Crosstar modell 2020 közepén jelent meg a normál ötajtós Jazz mellett. Megemelt hasmagassággal, testburkolattal és tetőcsomagtartó rudakkal rendelkezik, amitől terepjárósabb hatást kelt, bár ténylegesen nem alkalmas terepjárásra, mivel nincs összkerékhajtása. Az Advance felszereltségre épül, drágább, és minimálisan kevésbé takarékos is, emiatt mi inkább a középkategóriás Advance szintet javasoljuk.

A legújabb Jazz elkerüli a kis lökettérfogatú, turbós motorokat, és egyből hibrid meghajtásra váltott. Az e:HEV rendszer egy 1,5 literes Atkinson-ciklusú benzinmotort és két elektromos motort foglal magában, és 2023-tól a rendszer összteljesítménye 106 lóerőről 120 lóerőre nőtt.

Három vezetési mód segíti kiaknázni a rendszer előnyeit: az EV mód tisztán elektromos hajtást biztosít induláskor vagy alacsony sebességnél, a Hybrid Drive a benzinmotor és az elektromotor optimális együttműködésével egyensúlyt teremt erő és hatékonyság között, míg az Engine Drive mód autópályán kizárólag a benzinmotorra hagyatkozik. A váltás közöttük zökkenőmentes, a rendszer intelligensen választ a módok között a lehető legjobb hatékonyság érdekében. Mindehhez egy fix áttételű, automata e‑CVT váltó társul, amely finom, lineáris gyorsítást tesz lehetővé. A Jazz különösen alacsony sebességnél brillírozik: könnyű kormányzása városi környezetben kiváló, és a csendes elektromos hajtás komfortos, finom működést biztosít. Bár nagyobb sebességnél is képes EV módban haladni, ehhez nagyon finom gázpedál-kezelés szükséges. Kanyargósabb utakra viszont a Clio élénkebb vezetési élményt kínál; a Jazz kormányzása kissé lomhább, és a hibridrendszer előnyei elveszhetnek, ha kétharmad gázpedál-nál többet használunk, mert a CVT váltó ekkor magas fordulatszámig viszi a motort, ami zajjal jár.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük