Miatta válik Ördög Nóra

A feszültség akkor csúcsosodott ki, amikor egyszerre túl sok teher szakadt rájuk. Gyász, kimerültség, folyamatos hajtás – és egyikük sem tudta már igazán „megtartani” a másikat. Ördög Nóra őszintén beszélt arról, hogy volt időszak, amikor mindketten lent voltak, és megszűnt az az egyensúly, ami korábban mindig átsegítette őket a nehézségeken. „Elfogytam” – vallotta be, és ez a mondat sokak szerint mindent elárul. A gyász feldolgozása, az egymás mellett elmenő hétköznapok, a felborult ritmus lassan, szinte észrevétlenül kezdte kikezdeni a kapcsolatot.
mi romlott el valójában?
KIDERÜLT MI ROMLOTT EL VALÓJÁBAN!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Üdvözöljük a Peugeot 408- asnál . De mielőtt belemerülnénk abba, hogy mit tud jól (és mit kevésbé jól) ez a meglehetősen szokatlan autó, vessünk egy kis történelemleckét.
A Peugeot háromjegyű elnevezési stratégiája évtizedek óta nem sokat változott – köztudott, hogy az eredeti, 1960-as évek eleji Porsche 911-est eredetileg „901”-nek szánták volna, de a francia márka panasza után át kellett nevezni.
Ez azt jelenti, hogy bizonyos konvenciók jól beváltak. Például a „3”-assal kezdődő modellek mindig középkategóriás ferdehátúak, míg a „9”-essel kezdődőek természetesen a Le Mans megnyerésére tervezett csúcskategóriás hosszútávú versenyautók, mint például a vad Peugeot 9X8 . A „4”-es szám azonban kevésbé kiszámítható, és a Peugeot néhány legkedveltebb és legérdekesebb termékére is alkalmazzák.

Az 1935-ös 402-es, a hátsókerék-lekerekítésekkel, az egyik első családi autó volt, amely megpróbálta kezelni az aerodinamikai aggályokat, míg az azt követő aranyos kis 403-as egy fordulatot hajtott végre, és a márka formanyelvét a modernitásba hozta. Ez volt az első Peugeot, amelyet hétszámjegyű darabszámban adtak el. Újabban a 405-ös rabolta el a szíveket Mi16 formájában – lényegében egy 205 GTi volt szedán uniformisban –, az azt követő 406-osban pedig egy Pininfarina által tervezett kupé is szerepelt, amely az 1990-es évek egyik legszebb autója volt.

Ezért nem meglepő, hogy az új 408 némileg kiszámíthatatlan formát ölt. Pontosan mi is ez? „Egy szedán és egy SUV keveréke” – nyilatkozta Linda Jackson, a Peugeot vezérigazgatója az Autocar magazinnak idén év elején. Ez egy üdítően egyszerű értékelés volt, de az ötlet nem igényel különleges feltűnést. A ferdehátú crossoverek egyre népszerűbbek. Megadják azt a hasmagasságot, amit a vásárlók a SUV-októl elvárnak, de ezt egy kevésbé tompa, elegánsabb karosszériába csomagolják.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük