Miló Viki elhányta magát férjétől

„Én ebbe teljesen belenyugszom, ahogy te szeretnéd” – suttogta a feleségéhez a sales manager, miután az egykori sportoló többször is jelezte, hogy korábbi traumái miatt nehezére esik ebben a témában megnyílni mások előtt. Erre a nő azonnal rávágta:– Akkor semmit.
EZT RÖGZÍTETTÉK A KAMERÁK:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ha egy autót pusztán a külső formatervezése alapján ítélnénk meg, akkor a Peugeot 508 minden bizonnyal a kategóriaelsők között lenne szemet gyönyörködtető megjelenésével és jelentős bemutatótermi vonzerejével. Minden bizonnyal sokkal stílusosabb, mint elődje, eltávolodva a hagyományos háromdobozos megjelenéstől egy ívesebb és egységesebb megjelenés érdekében.

Merész új orrkialakítása a jelenlegi sportos Peugeot megjelenést idézi, és bár a fényszórók nem a legjellegzetesebbek, a penge alakú LED-es nappali menetfények mindenképpen magukra vonják a tekintetet. Az 508 hátulról is ugyanilyen stílusos, enyhén megnyújtott hátsó kerékívekkel és a farrészen futó fekete panellel, amely magában foglalja a LED-es hátsó lámpacsoportokat. Minden bizonnyal kitűnik majd egy hagyományosabb formatervezésű irodai parkolóban. Az utastérben is folytatódik a sportos téma, igazi kupé hangulatot árasztva. Ez kiemeli az autó és a SUV közötti különbséget, ahol néha az az érzésünk támad, mintha rajta ülnénk, nem pedig benne. Az ívelt és ívelt műszerfal a kis kormánykerékkel és a Peugeot i-Cockpit elektronikus kijelzőjével együtt folytatja a stílusos megjelenést. Az alapfelszereltség minden bizonnyal elegendő ahhoz, hogy a legtöbb vásárló elégedett legyen, és még a belépő szintű Active Premium felszereltségi szint sem tűnik rosszul felszereltnek. A két középre szerelt érintőképernyős rendszer közül a nagyobb (10 hüvelykes a 8 hüvelykes helyett) eléréséhez frissíteni kell az Allure Premium modellre, és megéri az árát a nagyobb funkcionalitás miatt, amit kínál.

Bár a képernyő mérete elfogadható, 10 hüvelyk, a panel két oldalán nagy részt foglalnak el a mindig látható klímavezérlők. Ezek helyet vesznek el olyan funkcióktól, mint a térképképernyő, vagy az olyan alkalmazásoktól, mint az Apple CarPlay és az Android Auto .
Az alján található zongoraszerű billentyűk kellemesek és jól is néznek ki, de az érintőképernyős almenük kissé mesterkéltek, és ha eltévednénk, a „vissza” gomb aprócska. A digitális tárcsák viszont nagyszerűen néznek ki. Nemcsak rengeteg különböző nézetet kínálnak, hanem az éjjellátó kamera képét is mutatják.
Minden modell Bluetooth-szal és DAB rádióval rendelkezik, míg az Allure Premium felszereltségi szint hangfelismerő funkcióval és USB bemenetekkel egészül ki a 12 V-os kimenet helyett. A GT prémium modellek 360 fokos színes kamerarendszerrel és továbbfejlesztett Focal sztereóval rendelkeznek.
Azzal, hogy az 508-as modell a hagyományos háromdobozos szedánról egy divatosabb fastback megjelenésre váltott, a Peugeot feláldozott valamit a praktikum terén. De bár ennek van néhány hátránya – főként a hátsó fejtér –, összességében az 508 egy kényelmes és tágas autó.
A belső tér az autó sportos, fastback megjelenését idézi, stílusos, kupészerű, mégis kényelmes vezetőfülkével. A műszerfal ívelt kialakítású, a magas középkonzol pedig kellemesen szigetelt és kényelmes környezetet biztosít az első üléseken ülve. Minden modellben legalább részben elektromos első ülésállítás található, az Allure modellektől kezdve pedig alapfelszereltségként deréktámasz és fűthető ülések is járnak.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük