Viki a műsor során többször is látványosan összeomlott: könnyeivel küzdve, szorongva próbálta feldolgozni a történteket. Több alkalommal is elmondta, hogy korábban komoly traumákat élt át.
A múlt sebei, a jelen konfliktusai és a folyamatos nyomás együtt azt eredményezték, hogy Viki egyre nehezebben tudta kezelni a helyzetet. A nézők közül sokan együttérzéssel figyelik, hogyan próbál erőt venni magán, miközben a műsorban újra és újra nehéz érzelmi helyzetekbe kerül.
ÍGY CSATTANT EL A F0F0N:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Kúszva menj fel a lejtőn, figyeld, merre tart az orr és a gumik, mert rengeteg éles szikla van a környéken, és biztosan nem strapabíró oldalfalú terepgumikon megyünk. Érd el a törmelék tetejét, ahonnan nagyszerű kilátás nyílik a kőbányára és a lejtmenet elemeire előtted, a Sorento motorházteteje alatt megbúvó részletekre. Nyomd a féket, és várd meg, amíg az idegenvezető azt mondja, indulásra kész vagyok…
De álljunk meg egy pillanatra, mert érdemes magyarázatot találni arra, hogy miért is van egy családbarát plug-in hibrid Sorentót sokkal több megpróbáltatásnak kitéve, mint az iskolai teszt. Az igazat megvallva, főleg azért mentünk a kőbányába, hogy felderítsük a helyet a tesztcsapat számára, hogy kiderüljön, alkalmas-e a következő kemény tereptesztre.
De túl jó alkalomnak tűnt arra is, hogy kihagyjuk a Kia által kínált összes rendszer tesztelését, ami több, mint gondolnánk. Bár monocoque alvázon van (mint az Mk2 és Mk3 verziók, de ellentétben az első generációs modellel, amely hagyományosabb terepjáró létravázas felépítésű volt), a PHEV alapfelszereltségként terep üzemmóddal és lejtmenet-vezérléssel rendelkezik, az előbbi három opciót kínál: sarat, havat és homokot. Alapfelszereltségként összkerékhajtású, bár olyan beállítással, ami azt jelenti, hogy az idő nagy részében elsőkerék-hajtással működik. Csak akkor kapcsol mind a négy kerékre, ha az autó megcsúszást érzékel.
A Terep mód a motor nyomatékának és elosztásának, valamint a menetstabilizáló paramétereinek és a hatfokozatú automata sebességváltó váltási pontjainak beállításával működik. Alapvetően mindegyik a körülményekhez igazodik, így például a „hó” mód korlátozza a nyomatékot, hogy megpróbálja megfékezni a kerekek kipörgését. Nem olyan átfogó, mint a Land Roveré, de még mindig sokkal több, mint amit egy műkipufogóvégekkel és puha útfelületű gumikkal teli világban elvárnánk. Elismerés a Kiától, hogy a hardvert valóban a megjelenéshez igazították.
