Minden borul! Ilyen idő lesz HÚSVÉTKOR!

Csütörtökön észak felől szakadozik a felhőtakaró, bár időnként újra összezárulhatnak a gomolyfelhők. Szórványosan eső, zápor előfordulhat, északkeleten néhol akár hózápor is kialakulhat. Az északi, északnyugati szél sokfelé erős, helyenként viharos lehet. A hőmérséklet északkeleten hidegebb marad, máshol 7 és 16 fok között alakul.
Pénteken főként az ország keleti és északkeleti részén lesz több a felhő, ahol helyenként kisebb eső, zápor, reggelente hószállingózás is megjelenhet. Nyugatabbra naposabb, változóan felhős idő valószínű, a legtöbb napsütéssel a nyugati országrész számolhat.
ÍGY ALAKUL A SZOMBAT:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A 2020-as exotikus autók között a legnagyobb figyelmet a Toyota GR Yaris vonzotta, hiszen egy teljesen új, rallyihletésű hot hatch volt, amely képes volt olyan élményeket nyújtani, mint egy igazi sportautó, mindössze a feláron.
Ez a szerethető kis „gazfickó” eredetileg a Toyota Gazoo Racing 2021-es Rally Világbajnokságra szánt homologációs különkiadásaként jött létre (nem sok köze volt a hagyományos Yarishoz), de a Covid-helyzet miatt soha nem jutott el a murvára.
A Toyota simán beparkolhatta volna a GR Yaris prototípust egy múzeumba, és ott hagyhatta volna, de a benzinfejű vezér, Akio Toyoda biztosította, hogy a modell sorozatgyártásba kerüljön – és mindenki hálás volt ezért.
Négy évvel később a GR Yaris még mindig sikeres, több mint 32 000 példány talált gazdára, és most már kaphatsz egy korai példányt kevesebb mint 25 000 fontért.
A WRC hősök, mint Tommi Mäkinen, Jari-Matti Latvala, Ott Tänak és Kris Meeke segítettek a GR Yaris hangolásában, így a 257 lóerős, 1,6 literes háromhengeres turbómotor és a könnyű, kompakt alváz együtt minden idők legjobb B-úti harcosává tette.

„Egyszerűen elképesztő, mindig, és annyira interaktív és magával ragadó, hogy még ha a határon való finomhangolás nem is ártott volna, még mindig a mi időnk vezetési hőse” – így írtuk le a GR Yaris-t, amikor 2021-ben teszteltük.
A japán háromajtós annyira könnyedén mozog, hogy úgy hajthattad be egy kanyarba, mintha egy lézer irányítaná, és kilőhetett az ellentétes oldalon minimális tehetetlenséggel, köszönhetően a rövid tengelytávnak, a széles nyomtávnak és a könnyű súlynak.
Nemcsak a tesztjeinken ért el legjobb eredményeket, hanem megnyerte a „Britain’s Best Affordable Driver’s Car” versenyt is, megelőzve a VW Golf GTI-t és a Honda Civic Type R-t.
A GR Yaris egy mérföldkő volt a gyors autók világában, és rendkívüli tapadást kínált mind vizes, mind száraz körülmények között, köszönhetően annak a 4WD rendszernek.
Alapállapotban az első-hátsó nyomaték elosztás 60:40 volt, de ha több tapadást akartál, válthattál Track módba, ami 50:50 arányt kínált. A Sport mód pedig a 30:70-es konfigurációval a játékos oldalát hozta elő.
Míg az eredeti GR Yaris egy újkori Subaru Impreza WRX vagy Mitsubishi Lancer Evolution érzését adta, a Toyota gondoskodott arról, hogy minden extrát megkapj – bár az attól függött, hogy milyen specifikációt választottál.
A Convenience Pack 18 colos kerekekkel, puhább felfüggesztéssel és olyan kényelmi extrákkal érkezett, mint a JBL hangrendszer, míg a Circuit Pack a B-úti magabiztosságot emelte magasabb szintre, merevebb első rugókkal, merevebb anti-roll barokkal, ultra-könnyű 18 colos BBS felnikkel és Michelin Pilot Sport 4S teljesítmény gumikra.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük