A vízórák hitelessége nem korlátlan ideig tart: a hatályos szabályozás szerint 8 évente cserére szorulnak. Az érvényességi időt a mérőn feltüntetett gyártási év alapján is ellenőrizhetjük. Ha bizonytalanok vagyunk, a helyi vízszolgáltatótól is tájékoztatást kérhetünk, mivel ők nyilvántartják az adatokat. Bár a szolgáltatók gyakran küldenek értesítést a lejáratról, ennek hiánya nem mentesít minket a felelősség alól.
Ez történik, ha nem gondoskodunk a cseréről:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Geely Volvo-leányvállalata, az EV prémium márka Polestar egy meglehetősen hektikus bővítés előtt áll. Tizennyolc hónap múlva, amikor a Polestar 3, 4 és 5 már kapható lesz, sokkal inkább egy teljesen formálódott autómárkának fog tűnni, mint eddig. De vajon továbbra is természetes otthont fog adni azoknak a lelkesebb vezetőknek, akik már áttértek az elektromos közlekedésre?
A héten tesztelt autó egy mérföldkő a márka számára ezen a téren. A Polestar 2 BST Edition 270 egy különleges teljesítményverziója annak, amit most már „elő-facelift” 2 crossover hatchbacknek nevezhetünk. A Ford Mustang Mach-E GT és a Kia EV6 GT számítanak a legközelebbi riválisoknak, de az mögöttes filozófia lényegesen más, és talán még jobban rezonálhat a hagyományosabb teljesítményautó-rajongókkal.
Nem fizetnék extra pénzt a matricás csíkért, különösen mivel az részben takarja a panoráma tetőt; de mindenképpen szerettem volna világosabb színeket. A skandináv visszafogottság mind szép és jó, de itt az egyetlen lehetőség a hófehér, a mennydörgő szürke vagy a csatahajó szürke fólia.
2021-ben a Polestar bemutatta a 2 prototípusát a Goodwood Festival of Speed rendezvényen, amelyet arra terveztek, hogy felfedezze a 2 határait mint teljes értékű vezetési élményt kínáló autót. A Polestar 2 Experimental széleskörűen (és meglehetősen egzotikusan) frissített alvázat, felfüggesztést és fékrendszereket használt – és úgy tűnik, elegendő érdeklődést generált ahhoz, hogy inspirálja a limitált szériás gyártási változatot, ami a BST Edition 270.
Ebből mindössze 40 darab érkezik az Egyesült Királyságba. A Polestar nemrégiben úgy döntött, hogy gyakorlatilag meghosszabbítja az autó elérhetőségét azáltal, hogy bejelentette a BST Edition 230-at (lényegében ugyanaz az autó, más szín- és felszereltségi lehetőségekkel), de ezekből még kevesebb fog rendelkezésre állni. A lengéscsillapítók a valódi fejlesztés. Elöl a Polestar beszállítója, az Öhlins egy speciális, kétszeresen állítható lengéscsillapító rendszert fejlesztett ki, távoli tartályokkal, amit általában csak motorsport alkalmazásokhoz használnak. Hátul a cég Dual Flow Valve egyirányú állítható lengéscsillapítói találhatók, bár áthangolt állapotban.
A Polestar 2 BST Edition 270 tulajdonosai egy alumínium szilárdsági vázat is kapnak, amely megerősíti az elülső karosszériát, de nem található hasonló váz a hátsó részén, ahogy azt a Polestar 2 Experimental esetében láthattuk.
Kissé meglepő módon nem volt különleges súlycsökkentési program ehhez az autóhoz, így a gyártó által megadott súly 2113 kg, a tesztelt súly pedig 2161 kg. Ez pedig elég nagy súly, ha figyelembe vesszük, hogy egy ilyen méretű vezetési élményre tervezett autóról van szó.