Mindenki ellenőrizze a vízórát! Elkezdődtek a büntetések!

Ha egy vízóra hitelesítése lejár, a szolgáltató már nem a tényleges fogyasztás alapján számláz, hanem becsült értékek szerint. Ez gyakran magasabb összegű számlát eredményezhet. Egyes esetekben a főmérő alapján osztják szét a fogyasztást a lakók között, ami szintén hátrányos lehet. Ha a vízművek észlelik, hogy a mérő érvényessége lejárt, és többszöri felszólítás ellenére sem intézkedünk, adminisztratív költségekkel is számolhatunk. Büntetés kiszabása ugyanakkor nem mindig jellemző.
Mennyi a vízóra csere költsége?
Hitelesítés visszaszereléssel: 59 121 Ft További mérők hitelesítése: 41 041 Ft Cseremérő megvásárlása: 47 073 Ft További cseremérő ára: 34 022 Ft

VIA Hóvége

Ez is érdekelhet:

Lehet, hogy nem várnád el egy olyan autómárkától, amelyet egy formatervező vezet, hogy ennyire elmélyülten foglalkozzon a futómű és a felfüggesztés fejlesztésével, de a Polestar éppen ezt teszi. A 2 BST Edition 270 egy különleges, szűk rést célzó modell, amelynek karakterét elsősorban a tengelyek és azok karosszériához való csatlakoztatásának fejlesztésére fordított pénz és erőfeszítés határozza meg.
A Polestar célja az volt, hogy a versenytársakénál mélyebb és jelentősebb vezetési élményt kínáljon ennek az autónak, olyan tulajdonságokat, amelyeket szélesebb sebességskálán is élvezhetünk, nem csupán még több, a testet ütő gyorsulással.
A CMA modellplatform (amelyet a Volvo és a Lynk&Co is használ) kínál egymotoros/elölkerék-hajtású vagy kétmotoros/mindenkerék-hajtású verziót (bár a 2024-es modellév változatánál az autó már ‘natív’ hátsókerék-hajtású lesz). A acélváz H alakban hordozza a hajtó akkumulátort mindkét üléssor alatt és a ‘váltóalagútban’. A tesztautónk súlyeloszlása 51% elöl és 49% hátul volt.

A BST Edition 270 ugyanazokat az állandó mágneses szinkron hajtómotorokat használja, mint bármely más Long Range Dual Motor Performance Pack Polestar 2. A motorok együttesen 469 lóerőt és 502 lb-ft nyomatékot fejtenek ki, ami a papíron szereplő teljesítménye alapján elmarad bizonyos riválisokétól (például a Kia EV6 GT 577 lóerős motorjától) és mások 0-100 km/h-ra vonatkozó állított potenciáljától (például a Tesla Model 3 Performance AWD, 3,1 másodperc).
Mivel az autó motorjait érintetlenül hagyták, úgy az inter-axle nyomatékváltó szoftvert és a motor kalibrálást is változtatás nélkül hagyták. Azonban a BST Edition 270 felfüggesztésén a Polestar nem spórolt. Az autó külső állása egyértelműen mutatja azokat a 25 mm-t, amennyivel az autó hasmagassága le lett csökkentve, a karosszéria pedig 20%-kal merevebb rugókon ül, mint a Performance Pack változat.
Minden egyes sarkán új, 21 colos kovácsolt kerekek találhatók, eltérő szélességgel (hátsó tengelyen fél hüvelykkel szélesebbek), amelyeket kifejezetten a Polestar számára fejlesztett Pirelli P Zero Elect gumik borítanak. A kerekekben ugyanazok a négydugattyús Brembo fékek találhatók, mint a szokásos 2 Performance Pack modellben. (A gyorsulás teljesítménye itt nem nőtt, és a súly sem változott.)

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük