Mindenki Rúzsa Magdi-t gyászolja!

Bár a tavalyi évben nagy várakozás előzte meg a Megasztár visszatérését, az idei évadban már nem látjuk viszont az egyik legnépszerűbb zsűritagot, Rúzsa Magdit. Tehetségkutatója új zsűrigárdával készül a folytatásra, a változtatások miatt pedig az énekesnő úgy döntött, nem vesz részt a műsorban. Most mindenki őt gyászolja!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Nincs alacsony áttételű váltó, de bőséges hasmagasság (akár 251 mm), valamint a Range Roverekre jellemző megközelítési és lejtési szögek, valamint gázolási mélység is rendelkezésre áll a Land Rover magasságban állítható légrugós felfüggesztéssel rendelkező modellek esetében (amelyet a Dynamic SE tesztautónk is tartalmazott opcióként).

Mindezek a számok rosszabbak, mint a teljes méretű Range Roveré, de még mindig jobbak bármely más autóénál ebben a szegmensben. Amit viszont nem találsz egy nagy Range Roveren, viszont itt megtalálható, az a JLR Ingenium motorcsalád négyhengeres mild-hibrid dízelmotorja. Ez egy viszonylag szerény, 201 lóerős teljesítményt ad, ami nem rossz egy 2.0 literes dízelmotornál, de mégis egy olyan autót hajt, amely a legkönnyebb verziójában is majdnem két tonnát nyom.

A Velar belső terét érte a legnagyobb figyelem a félidős frissítés részeként. Mivel eredetileg még azelőtt jelent meg, hogy a JLR elkezdte volna bevezetni legújabb Pivi Pro érintőképernyős infotainment rendszerét olyan modelleken, mint a Defender, a Range Rover és a Range Rover Sport, a Velar most lett az első JLR termék, amely újgenerációs Pivi Pro konzollal rendelkezik, amely még több funkcionalitást kínál, mint korábban.

A különböző menü képernyőkön a rendszer integrálja az autó klímavezérlő konzolját, az audió rendszer vezérlését és a terep-válasz rendszert – és ennek köszönhetően újabb jelentős egyszerűsítés és rendbetétel történt a Velar váltóalagútjának kialakításában.

A Velar felső műszerfala és ajtókárpitjainak egyes kemikusan formázott műanyagjai nem feleltek meg a Range Roverekre vonatkozó tapintási minőségi elvárásaimnak. Még egy középkategóriás Velarnak is, amely alig 60 000 font alatt van, magasabb minőségi standardot kellene képviselnie.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük