A döntés mögött praktikus és magánéleti okok is állnak. A tavalyi forgatások rengeteg időt vettek el az énekesnő életéből, amit nehéz volt összeegyeztetni a hétvégi koncertturnékkal és az anyasággal.
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
A dízelmotorok minden méretben hosszú, elhúzódó lejáratot élik a legtöbb autópiacon, miközben néhány területen még kitartanak – a Velar esetében is. A Velar belépő szintű, 201 lóerős négyhengeres dízelmotorja nem okoz szégyent. A D200 teljesítménye ugyan szerény, de a reakciókészség és vezethetőség mindkettő kiváló, így az autó biztos érzést ad a mindennapi vezetésben, és meglepően könnyedén gyorsul alacsony gázpedál terhelés mellett.
A JLR Ingenium 2.0 literes dízelmotorjainak korábbi verziói lassú váltású jellemzőkkel rendelkeztek, és indításkor hajlamosak voltak egy eléggé lassú, nyújtott indulásra, de ezeket a furcsaságokat már régen leküzdötték a legújabb mild-hibrid változatok, amelyek simán működnek, nyomatékos érzést keltenek, és általában nagyon jól reagálnak a gyorsítási teljesítményigényekre.
Ez nem egy olyan motor, amit csak úgy pörgetni kell a kedvéért; 3500 rpm felett zajos. De a nyomatékváltó záródásának módja és a mild-hibrid rendszer alacsony fordulaton történő segítése segít abban, hogy az ezen a szinten túli fordulatszámig történő utak meglehetősen ritkák legyenek.
A mechanikai elszigeteltség általában jó, de nem tökéletes. Ha keményen dolgoztatod a D200-ast – ahogyan azt bármelyik két tonnás, 201 lóerős autóval néha meg kell tenni – akkor kicsit zajos és légszomjas lesz, de nem zavaró módon. Ha azonban mérsékeltebben vezetünk, akkor egy meglepően nem Range Rover-hez méltó, valóságos 50 mpg fogyasztás is elérhető.
A papíron mért tiszta teljesítmény egyébként erősebb a D200-énél, mindkét benzinmotoros Velarban, a hathengeres D300 dízelben, és a P400e-ben (amely a gyártó állítása szerint akár 5,1 másodpercre is lecsökkenti a 0-100 km/h időt), tehát bőven van lehetőség azoknak, akik valami gyorsabbat szeretnének.