Rita és Sanya… a páros, akikről az első napon mindenki azt mondta: „ők lesznek az elsők, akik a bőröndjükkel együtt hazamennek”. Kerülték egymást, menekültek a másik elől, esküvőn sem volt köztük szikra – és most? Mintha kicserélték volna őket.
A nászút alatt még külön lakásban éltek, a tekintetükben nulla vonzalom, a beszélgetéseikben zéró lelkesedés. Aztán egyik pillanatról a másikra felpuhult Sanya egója, Rita is kinyílt, és hirtelen megjelent a romantika, az ölelés, a nevetés… minden, ami eddig teljesen hiányzott. Mintha valaki azt mondta volna a fülesükbe: „Na most, MOST kezdjétek el a szere/met!”
A nézők egy része ujjong – de egyre többen húzzák fel a szemöldöküket: tényleg ekkorát tudott fordulni két ember, akik eddig minden percben menekültek egymástól?
ITT VANNAK A VÁLASZOK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Készülj fel, hogy felhívod magadra a figyelmet ebben az autóban – az izmos és agresszív stílus nem a gyenge idegzetűeknek való. A Roadster kissé esetlennek tűnhet a vászontetővel, de ha lehajtod, még jobban látszanak a kidudorodó combjai, mint a kupénak. Az olyan részletek, mint a bumeráng alakú első és hátsó lámpák, valamint a Z jelvényekbe integrált irányjelzők, kellemes részletek, bár a hátsó tetőn látható antenna felesleges. A belső tér érintetlenül maradt meg a kupéból, ami azt jelenti, hogy a minőségi anyagokat átgondolt dizájnnal ötvözi. Ha azonban egy kicsit mélyebbre ásunk, hiányzik belőle a BMW Z4-ben vagy a Porsche Boxsterben megtapasztalható minőség mélysége. A bőr és az Alcantara bevonat prémium érzetet kelt, és rengeteg alapfelszereltség van benne, de a 370Z nem tudja elrejteni, hogy olcsóbb termék, mint közvetlen riválisai.
A legtöbb riválisával ellentétben, amelyek akár 48 km/h sebességgel is képesek haladni, a 370Z motorháztetejének levehető részéhez álló helyzetben kell állni, ami fárasztó lehet. Lehajtott tető nem foglalja el a fix csomagtartót, de a raktér mindössze 140 literes, ami alig elég egyetlen golftáska számára. Az utastér ugyanolyan tágas, mint a kupé, és az első ülések könnyen állíthatók a négyirányú elektromos vezérlésnek köszönhetően, de a kormányoszlop csak magasságban állítható.
A baleset esetén felnyíló motorháztető a gyalogosok sérülésének megakadályozását szolgálja, és alapfelszereltség. Az elektronikus menetstabilizáló rendszer, valamint az első, oldalsó és függönylégzsákok szintén alapfelszereltség. A Nissan megbízhatósági mutatói jók, és a 370Z Roadsterrel kapcsolatban nem jelentettek problémákat – a 350Z Roadster gyártása során nem tapasztaltak nagyobb visszahívásokat vagy széles körű problémákat, tehát a jelek jók.
