„Jaj, de sovány vagy. Egyél rendesen. Puszi.” – írta egy férfi kommentelő, amivel alaposan felbőszítette Cinthya rajongóit.
„Mindig akad valaki, aki ezt beszólja.” – védte meg a modellt egy női hozzászóló.
„És mindig lesz valaki, aki reagál rá.” – válaszolt a férfi, aki később egy másik kommentelő megjegyzésére is reagált, miszerint Cinthya betegség miatt ilyen vékony.
Mert ha kicsit figyelne, akkor tudhatná, hogy betegség miatt ilyen vékony Cintia – írta az illető.
A súlyos betegségét is elárulták:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Sok autógyártó továbbra is azon dolgozik, hogy az SUV-kat a piac minél több szegmensébe beleerőszakolja, de néhány, például a Citroën, egyértelműen már azt gondolja, hogy legalább egyes vásárlók készen állnak arra, hogy visszatérjenek az alacsonyabb, karcsúbb modellekhez.
Valójában egyre nehezebb lépést tartani a Stellantis francia márkái által bemutatott alternatív crossover-stílusú járművek számával. A Citroën 2021-ben kezdte el a „magasított”, fastback C5 X modellel, amelyhez testvérmodellként a Peugeot 2022-ben bemutatta a 408-at.
Az ë-C4 és ë-C4 X összehasonlítása arra késztet, hogy elgondolkodjak, vajon az utóbbi akkor lett-e tervezve, amikor az előbbit megalkották. Bizonyára egy hagyományosabb hátsó dizájn és egy nagyobb liftback jobban segíthette volna a Citroënt abban, hogy szélesebb vásárlóréteget vonzzon?
A héten tesztelt jármű egy kompaktabb és elérhetőbb változata egy hasonló témának, és az Egyesült Királyságban kizárólag elektromos változatban kapható. A Citroën ë-C4 X lényegében az ë-C4 hatchback megnagyobbított változata, de a növekedés módja nem biztos, hogy a modell elnevezése alapján várható lett volna. Ahelyett, hogy felfelé növekedett volna, az ë-C4 X inkább hosszúságában nyújtották meg, nagyobb csomagtartót kapott, és elnyújtottabb arányokkal rendelkezik, ami inkább az 1980-as és 1990-es évek közepes méretű hatchbackjeinek szedános átalakításait idézi, mintsem bármely modern crossover konverziót.
Mivel ötajtós crossover hatchbackről van szó, a Citroën C4 már így is rengeteg SUV dizájnelemet örökölt az ë-C4 X-be. Az így kapott autó érdekes módon vegyíti a crossover SUV, hatchback és szedán vonásait – de, ahogyan azt a Citroën-tól megszokhattuk, egy 100%-ban szokatlan formában. A 4,6 m hosszú autó 240 mm-rel hosszabb, mint egy C4 hatchback, de az egész extra hosszúság a hátsó túlnyúlásban található. A Citroën állítása szerint extra hátsó kabin teret hoztak létre, a hátsó ülések nagyobb dőlésszögével, de az autó számára a legtöbb tér a csomagtartóban nyílik meg. A felfüggesztés mindenütt rugókon alapul, elöl McPherson féle rugóstagokkal, hátul pedig torziós rúd van. A Citroën Progresszív Hidraulikus Párna ütéscsillapítók is szerepelnek, és a Citroën azt állítja, hogy ennek a rendszernek a progresszív lengéscsillapító szabályozása a mozgás határán lehetővé teszi a puhább rugókat az autó számára, és jobb általános menetkomfortot biztosít. (Ebben az esetben ezek az ütéscsillapítók a kompresszió és a visszapattanás esetén is működnek az első tengelyen, de csak kompresszióval a hátsó tengelyen.)