Most érketett a rettenetes hír Cinthya Dictatorról!

„Volt daganatos beteg is, de az ételintoleranciái miatt szinte semmit nem tud enni. Az allergiái olyan súlyosak, hogy akár anafilaxiás sokkot is kaphat.”
A férfi ekkor már kevésbé támadó hangnemet ütött meg, és rákérdezett, pontosan milyen egészségügyi problémákkal küzd a modell.

VIA IG / ripost

Ez is érdekelhet:

A Citroën célja az ë-C4 X-szel az volt, hogy egy olyan terméket tervezzen, amely a családi autók megfizethető szegmensére összpontosít – olyat, amely elegánsabb, mint a tipikus nagy hátú vagy kompakt SUV, jobb aerodinamikai hatékonysággal és nem kevésbé praktikus. Ez elég kemény feladat volt.
A mai mércével viszonylag kicsi és keskeny, 18 colos kerekekkel, viszonylag magas hasmagassággal és hosszú első és hátsó túlnyúlásokkal (amelyek a keresztirányban elhelyezett motor és a hosszabbított hátsó rész következményei), az ë-C4 X nem rendelkezik azzal, amit sok tervező „állásnak” nevezne. Masszív – és egyes területeken szinte esetlennek tűnik. De, akárcsak a C4 hatchback, ez is megkülönböztethető, és az elnyújtott sziluett valóban ad neki egy bizonyos egyensúlyt és kifinomultságot az általános arányai tekintetében.
Az ë-C4 X lökhárítójának és küszöbborításának stílusa nagyon hasonlít a szokásos C4-éhez. A vaskos műanyag díszítőelemek kicsit elrejtik a magas hasmagasságot. Ezek barátságosak a járdaszegélyekkel, és a Citroën jól használja őket dizájnelemként.

Alatta ismert műszaki alapok találhatók. Ez a legnagyobb Stellantis európai piacon forgalmazott autó, amely az e-CMP platformot használja, és amely eddig a csoport legtöbb elektromos modelljét létrehozta. Ahogyan a Vauxhall Corsa Electric és a Peugeot e-2008, úgy ez is egy elöl elhelyezett szinkron villanymotorral hajtott autó, amely 134 lóerőt (100 kW) és 192 lb-ft nyomatékot biztosít az első kerekek számára, és egy lítium-ion akkumulátor táplálja, amely a kabin padlója alatt található. Az akkumulátor hasznos kapacitása valamivel több mint 46 kWh, és akár 100 kW teljesítménnyel is gyorsan tölthető.
Ez viszonylag szerény kapacitás egy ekkora autóhoz, de segít abban, hogy a súly csendesen ésszerű 1623 kg-ra csökkenjen, ahogy azt tesztelték (Kia Niro EV 1739 kg, MG 4 Long Range 1692 kg). A megfelelő ë-C4 hatchbackhez képest jobb aerodinamikai testformának köszönhetően az autó WLTP kombinált elektromos hatótávolsága 356 km. Ez nem elég ahhoz, hogy bárminemű pszichológiai gátakat áttörjön, de meggyőzheti azokat, akik valóban energiatakarékosabb opciót keresnek, nem feltétlenül a leghosszabb hatótávolságú autót, amit megengedhetnek maguknak.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük