A palota falai között mindenki tudta, hogy ez a nap el fog jönni – a pillanat, amikor az uralkodó fiának kezébe adja a hatalmat. A palotai udvaron már állnak a dísztribünök, a katonai díszegységek próbálnak, a protokollszolgálat percre pontosan egyeztet. Az ünnepség után az új király családjával együtt megjelenik majd a fővárosi palota erkélyén, ahol ezrek zúgnak majd fel: „Éljen a király!”
Tisztelik azt az uralkodót, aki ilyen példátlan békés átadással írja át a történelemkönyveket! MUTATJUK AZ ÚJ KIRÁLYT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A belső tér tele van vaskos kapcsolókkal és néhány kiváló minőségű anyaggal, de az elrendezése kissé haszonelvű: az autó korát elárulja a függőleges műszerfal, a kardánalagúton lévő sebességváltó karok és a magasabb felszereltségű autók műfa furnérozása sem javítja az érzékelt minőséget. A Shogun a modernebb SUV-versenytársakkal ellentétben a legújabb vezetéstámogató rendszerek sorával sem érhető el.
A Shogun alapfelszereltségként hat hangszórós, Bluetooth-os sztereó rendszerrel és USB-csatlakozóval rendelkezik a zene streamingjéhez, de nincs alapfelszereltségként DAB-rádió. Az audioeszközökhöz viszont vannak kormánykeréken elhelyezett kezelőszervek.
A magasabb felszereltségű modellek prémium érintőképernyős navigációs rendszerrel és Rockford Fosgate prémium hangszórókkal, tolatókamerával és forgalmi frissítésekkel, DAB rádióval és dupla USB-porttal rendelkeznek hátul. Mivel a Shogun egy régebbi modell, hiányoznak belőle az újabb technológiák, mint például az Apple CarPlay és az Android Auto, az infotainment rendszer pedig összességében nem olyan felhasználóbarát, mint néhány versenytárs rendszer. Az érintőképernyős gombok kicsik, a grafika elavult, és a GPS címbevitele is javítható. A vezetési pozíció SUV-os, de az ülések nem különösebben kényelmesek, és a kormánykerék távolsága sem állítható. A belső zajszint magasabb, mint a legtöbb modern kortárs autóé, a gumiabroncsok, a szél és a motorzaj mind hozzájárul ehhez. Mivel ilyen nagy autóról van szó, egyes sofőrök számára a szűk helyeken való manőverezés kissé megerőltető lehet, így a tolatókamera felbecsülhetetlen értékű lesz.
Az ötajtós Shogun 4900 mm hosszú, 1875 mm széles és 1890 mm magas. Ez valamivel több mint fél méterrel hosszabb, mint a háromajtós modell, amely 4385 mm hosszú.
Ha terepen is szeretnél közlekedni a Shogunnal, a hasmagasság 210 mm, és mindkét változat első túlnyúlása és első terepszöge megegyezik a 34,5 fokos értékkel. Az SWB a jobb terepjáró, mivel hátsó túlnyúlása 1075 mm (1355 mm a hosszú tengelytávú változatnál), a hátsó terepszöge pedig 34,3 fok (24,5 fok). A 2545 mm-es tengelytáv 235 mm-rel rövidebb, mint a hosszú tengelytávú modellé, így 24,1 fokos átlós túlnyúlást biztosít a hosszú tengelytávú változat 22,2 fokához képest.
