Most érkezett! – Vilmos az új király!

Henrik luxemburgi nagyherceg az, aki lemond a trónról, hogy átadja azt legidősebb fiának, Vilmos trónörökösnek. Ez a nap a kis, de gazdag nagyhercegség történetének egyik legfontosabb eseménye lesz. Vilmos feleségével és két kisfiával, Károly és Ferenc herceggel áll majd a nép elé. A ceremónia után az új nagyherceg körutat tesz az országban, a koronázási hétvégét pedig ünnepi mise zárja a székesegyházban.
Egy korszak lezárul, de új remény születik: Vilmos, az ország hetedik nagyhercege, immár hivatalosan is trónra lép!

VIA borsonline

Ez is érdekelhet:

A nagy lökettérfogatú, négyhengeres turbódízellel és ötfokozatú automata sebességváltóval a Mitsubishi Shogun nem teljesít túl jól az üzemeltetési költségek terén. A Mitsubishi saját üzemanyag-fogyasztási adatai mindössze 31,4 mpg-nél kezdődnek a rövid tengelytávú modell esetében, míg a hosszú tengelytávú változat egy mérföld/gallonnal lemaradva, 30,4 mpg-vel. Szerencsére egy nagyobb kerekekkel rendelkező modellre való váltás nincs hatással az üzemanyag-fogyasztásra, de a mindennapi vezetés során így is jól fog sikerülni áttörni a 30 mpg-s határt. És ezt elfelejtheted, ha vontatásra használod a Shogunt. A károsanyag-kibocsátás ugyanilyen kiábrándító, az SWB esetében 238 g/km, a hosszú tengelytávú modellnél pedig 245 g/km. Ez azt jelenti, hogy az első évi útadó a forgalomba helyezési árat 2070 fontra emeli, az üzleti felhasználók számára pedig magasak lesznek az adók, mivel a Shogun esetében a legmagasabb a természetbeni juttatási adó mértéke.
Egy másik jelentős költség a közúti adó. Míg a legtöbb modell évi 140 fontba kerül, a legdrágább modellek meghaladják a 40 000 fontot, így a közúti adó a tulajdonlás első öt évében évi 450 font.
A Mitsubishi fix áras szervizeléssel próbál segíteni a kiadásokon, de a 975 font három szervizért még mindig elég drága.

A Shogun modellcsalád biztosítási besorolása 34 és 36 közötti. Összehasonlításképpen, a Land Rover Discovery biztosítása drágább, 41 és 43 közötti besorolással, de a Hyundai Santa Fe és a Kia Sorento valamivel alacsonyabb, a 20-as évek közepe és vége között van.
A Shogun megbízhatóságának szilárd hírneve és igáslóként való képessége azt jelenti, hogy egy új modell a használtpiacon viszonylag alacsony értéket képvisel. Három év/48 000 kilométer után a hétszemélyes modellek még mindig az új ár 44 százalékát érik. A háromajtós, rövid tengelytávú autók kevésbé jól teljesítenek, de az új ár körülbelül 40 százalékát meg lehet tartani.
A Shogun élményét a régi vágású SUV-stílus és a praktikus kialakítás jellemzi.
A Mitsubishi Shogun stílusa lényegre törő. Eredetileg masszív terepjárónak tervezték, a meredek orr-rész és az éles élek pedig a korábbiak evolúcióját tükrözik. A modern terepjárókhoz képest valószínűleg egy kicsit újra kell gondolni a stílusát – a függőleges karosszéria, a szögletes vonalak és az oldalra nyíló hátsó ajtóra szerelt pótkerék mind kissé „régimódinak” tűnnek az életstílus-központú crossover SUV-ok korában.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük