„Egyszerűen nem merek belegondolni, hogy mi lesz, ha… Nem biztos, hogy megmarad a lábam” – mondta el megrendülten, amikor orvosai közölték vele, hogy a fertőzés olyan mértékben elhatalmasodhat, hogy végső esetben drasztikus lépést kell tenniük.
A baleset után az elsődleges cél az volt, hogy a nyílt töréseit stabilizálják és megkezdődjön a rehabilitáció, ám a súlyos gyulladás mindent megváltoztatott. „Már járnom kellene, el kellett volna távolítani a fixateurt, de a fertőzés miatt még mindig nem tartunk itt”.
ENNYIRE SÚLYOS A HELYZET:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A nulláról való indulás sosem gyors, könnyű vagy olcsó dolog egy autógyártó számára.
Sokan azt állítják, hogy minden alkalommal nulláról kezdik, amikor kicserélnek egy modellt, de amikor a tizedik generációs Honda Civic egy hét évet felölelő projekt részeként jelenik meg, és a Honda azt mondja, hogy a modell elkészítése több pénzébe, időbe és erőfeszítésbe került, mint bármely más modellcserélési programjuk a történelmükben (beleértve valószínűleg a Honda NSX-et is), akkor kezdesz hinni abban, hogy az „új”, ebben az esetben valóban azt jelenti, hogy teljesen új.
Az új platform biztosítja a Civic számára a második leghosszabb tengelytávot a hatchback kategóriában, és három generáció után először független hátsó felfüggesztést kap.
A szemed is megerősíti mindezt, amikor először meglátod az autót. Az új modell jelentősen hosszabb és szélesebb lett, mint a 2012-2017-es Honda Civic, és alacsonyabbra is került a földhöz képest, így nagyobb távolságot tart a korábbi generációkat jellemző szokatlan stílustól, ami – más, mint bármi más – némileg réteges választássá tette az elődjét.
Az új Civic elvetette azt a szokatlan elrendezést, amely lehetővé tette a korábbi modellek számára, hogy a hátsó ülések párnái felfelé emelkedjenek, helyette olyan dizájnt választottak, amely a jobb kezelhetőséget, az alacsonyabb súlypontot, az alacsony vezetési pozíciót, a szélesebb tengelytávolságokat és egyéb olyan jellemzőket helyez előtérbe, amelyek arra utalnak, hogy a dinamizmus és a vezetői élmény lesznek az autó legvonzóbb tulajdonságai.
Továbbá kínálnak két vadonatúj turbófeltöltős benzinmotort, amelyek közvetlenül kapcsolódnak a 2015-ös Honda Civic Type R hot hatch motorjához.
Mindezek és még sok más ok miatt ez az új modell komoly kihívást ígér Európa ötajtós hatchback elitje számára, mint bármelyik elődje, és megérdemli a lehetőséget, hogy teljes Autocar útteszten bizonyítsa rátermettségét.
Az új Civic a gyár számára is nagyobb stratégiai jelentőséggel bír. A Honda brit gyártóüzeme, Swindonban lesz a globális gyártási központja az ötajtós Civicnek – ez lesz az egyetlen gyár a világon, ahol Civic hatchbackek készülnek.
Szóval vajon a „globális autó” kezelés jobban szolgálja a Civic márkát, mint a korábbi, eurócentrikus megközelítés?