A helyzet súlyossága miatt úgy döntött, hogy visszatér Magyarországra, bízva a hazai orvosok szakértelmében. „A balinéz orvosom is azt mondta, hogy itt jobb esélyeim lesznek, ezért döntöttem a hazautazás mellett” – magyarázta.
„Nem tudni, hogy két, három, öt hónap, vagy akár egy év kell-e a teljes gyógyuláshoz, de most minden erőmmel arra koncentrálok, hogy ezt a baktériumot legyőzzem” – mondta határozottan.
A rehabilitáció egyelőre várat magára, hiszen elsődleges célja, hogy a fertőzést sikerüljön leküzdeni. Addig pedig minden nap egy újabb harcot jelent számára. „Most csak arra kérek mindenkit, hogy szorítsatok, hogy sikerüljön megmenteni a lábam” – kérte követőit, miközben továbbra is bízik a magyar orvosok szakértelmében és saját kitartásában.
VIA IG
Ez is érdekelhet:
A filozófia, amely az előző két generációs „európai” Civicet létrehozta, mostanra apró darabokra tört a legújabb modell által.
A globális közönséget szem előtt tartva, és a távozó Civic európai piacon elért csalódást keltő eredményei alapján, amelyek az alternatív megközelítést hirdették, a Honda úgy döntött, hogy az európai kompakt autó vásárlói nem annyira érzékenyek a méretre, mint ahogy azt korábban gondolták.
Az elektronikus parkolófékek, amelyekhez Fred Flintstone-stílusú lábbal kell nyomni a fékpedált a kikapcsoláshoz, nem váltották ki elismerésünket. Egy elpusztult pillangó súlya is elegendő lenne, Honda.
Tehát a nagyobb jobb. Az új Honda Civic 136 mm-rel hosszabb, mint az előző modell, ami egy olyan növekedést jelent, amit ritkán látni a kompakt kategóriájú autóknál. Szélesebb is 30 mm-rel, alacsonyabb 20 mm-rel, és az utóbbi mérés tovább növeli az előző előnyt, miközben a tengelytávja szinte a leghosszabb a kategóriában.
Az új, teljesen acélból készült monocoque platform kissé könnyebb, de lényegesen merevebb karosszériát eredményezett, mint az előző generáció. Azonban a legfontosabb változás az autó üzemanyagtartályának áthelyezése volt (míg korábban a régi generáció első ülései alatt volt), és most a hátsó ülések alatt található, ami lehetővé tette, hogy a Honda mintegy 35 mm-rel lejjebb helyezze el a vezető csípőpontját, csökkentve a kabin padlóját és 10 mm-rel alacsonyabbra hozva az autó össz-súlypontját.
Az előző Civic légköri benzinmotorjai eltűntek, és helyettük két új alumínium blokkos turbómotor került a modellbe.
A kisebbik motor alig egy literes, háromhengeres, közvetlen befecskendezéssel és 127 lóerős csúcsteljesítménnyel. A nagyobbik motor, amely a tesztelt autóban található, egy 1,5 literes négyhengeres egység, 180 lóerővel és 177 lb-ft nyomatékkal.
Mindkét motor használja a Honda híres i-VTEC szelepvezérlő technológiáját, és mindkettőt a Honda szerint közvetlen kapcsolatban áll a 306 lóerős 2,0 literes turbóval, amely az előző Civic Type R-t hajtotta. Egy 1,6 literes i-DTEC turbódízel is csatlakozik a Civic motorválasztékához az év végén.
Máskülönben az autó felfüggesztése mutatja a legnagyobb változásokat. Míg az előző Civic torsió-irányú hátsó felfüggesztést alkalmazott, az új modell több kapcsolódó elemből álló multi-link rendszert kapott, amely lehetővé teszi a Honda számára a jobb rugózás és kezelhetőség hangolását. Az adaptív lengéscsillapító rendszerek most már mindkét tengelyen elérhetők, miután először a hátsó tengelyen debütáltak az előző Civic Tourer-ben. Tesztelt, középkategóriás Sport Plus felszereltségű modellünkben ez már elérhető volt.