Most jött a hír az áprilisi nyugdíjak megkapásáról!

Az áprilisi nyugdíjak kifizetése április 11-én, pénteken történik, de azok számára, akik banki átutalást választottak, már április 10-én, csütörtökön elérhető lehet az összeg. A postai kézbesítés a megszokott ütemezés szerint zajlik.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ritkán teszteltünk olyan autót, amelynél ilyen nagy eltérés van az elsődleges és a másodlagos rugózás között, mint ebben a hátsókerékhajtású Seal-ben. Az első néhány méter meglepő volt. Alacsony sebességnél különösen az első tengely érezhetően durván üt át a kátyúkon és a rossz útfelújításokon.

Ha egy kicsit gyorsabban haladsz, az ütéseket már kevésbé érzed, de világosan látszik, hogy az első tengelyből hiányzik egyfajta elszigeteltség, mivel durvább felületeken folyamatos, sebességfüggő rezgések érezhetők a kormányon, amelyek hosszú távon fárasztóak lehetnek. Ezek az autópálya sebességnél enyhülnek, és szerencsére 112 km/h-nál már szinte figyelmen kívül hagyhatók, de soha nem tűnnek el teljesen.

A Seal néhány hibájához bizonyos mértékig hozzászokik az ember, és erősíti az ügyét a nagyon kényelmes ülésekkel. Az ülések nem csinálnak semmi különlegeset, de alapfelszereltségként fűthetők és szellőztethetők, széles állítási tartománnyal rendelkeznek, puhák, mégis támogatóak, és kellemes helyet biztosítanak hosszú utakon.

A Seal vezetői pozíciója hasonlítható a Model 3 vagy a Polestar 2 pozíciójához. Más szóval, nem kifejezetten alacsony egy benzin- vagy dízel hajtású executive szedánhoz képest, de elég alacsony ahhoz, hogy megőrizze a sportos szedán érzését, és ne okozzon fejmagassági problémákat magasabb vezetők számára. Klasszikus, kinyújtott lábú üléspozíciót kapunk, és a kormányoszlop is megfelelő mértékben állítható.

A memória funkciótól azonban ne várj túl sokat. Mire megtalálod a megfelelő menüt, már jobb, ha magad állítod be az ülést.

A zajszigetelés versenyképes, anélkül, hogy új mércét állítana fel. 70 mph sebességnél 68 dBA-t mértünk, ami 1 dBA-val több, mint a Hyundai Ioniq 6.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük