Az áprilisi nyugdíjak kifizetésében nem várható fennakadás, így a nyugdíjasok időben hozzájuthatnak járandóságukhoz. Azonban érdemes figyelembe venni a szállítási és banki átfutási időket.
A postai kézbesítést választóknak a Magyar Posta által meghatározott időpontokban érkezik a nyugdíj, míg a banki átutalás gyorsabb és közvetlenebb hozzáférést biztosít az összegekhez.
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Nem lesz meglepő, hogy az ë-Berlingo egy könnyen vezethető, egyszerű autó.
Ez nem egy olyan elektromos jármű, amely rengeteg nyomatékkal és teljesítménnyel pörgetné fel a pulzusodat, de az olcsó elektromos MPV vásárlói nem is várnak ilyesmit.
A hátsó kerekeket hajtó, állandó mágneses szinkron motor 134 lóerőt és 191 lb-ft nyomatékot biztosít, ami egy nyugodt, 0-100 km/h gyorsulást eredményez 11,5 másodperc alatt.
Az ë-Berlingo elegendő dinamizmussal rendelkezik a városi közlekedéshez, és bár kissé lassabban gyorsul fel egy felhajtón vagy előzés közben az autópályán, teljesítménye megfelel az MPV-től elvárt igényeknek.
Elég fürge, amikor elindulsz, de mérsékelten kell gyorsítani. És sebességtartásnál is jól működik, de ne várj többet ennél.
Kellemes, hogy a regeneratív fékezést a kormány mögötti egyszerű pedálokkal állíthatod.
Azonban a legmagasabb féknyomású regenerációs beállítás számunkra egy kicsit túl agresszív, és a fékpedál is túl puha, amikor extra ellenállást alkalmazol a lábaddal.
A puha vonalú ë-Berlingo megőrzi elődjének nyugodt vezetési dinamikáját, a legtöbb környezetben párnázott és rugalmas érzést biztosít.
Magasabb sebességeknél egy kis zűrzavar és fidgetelés jelentkezik, és a vidéki mellékutakon rengeteg rugózás és fejrázás érzékelhető.
Mint egy furgon alapú MPV, sok a dőlése is, ami együtt jár a jellemzően lágy rugózással. Városi környezetben nagyon könnyen vezethető: a kormányzás, bár kissé imprecíz középen, a kormány egyenes állásához közel pontosabbá válik.
Természetesen ez nem az a típusú autó, amelytől bármiféle élményre vagy vezetői vonzerőre számítanál, de végső soron az ë-Berlingo megfelelően viselkedik és kezelhető, ha nem léped túl a határait.
Annak ellenére, hogy furgon alapú, a puha beállítás jól illeszkedik a Citroën szélesebb modellkínálatához, amely már hosszú ideje a kényelmet helyezi előtérbe a dinamikus vonzerővel szemben – ami nem is rossz dolog.
A városban könnyedén elboldogul, jól kisimítja az egyenetlenségeket. A gördülési finomság itt is rendben van, de autópályán számíthatsz némi szélzajra a nagy első terület miatt.