Most jött a TRAGIKUS hír Ruszó Tibiről!

A szörnyű eset a hajnali órákban történt egy forgalmas útszakaszon. Szemtanúk elmondása szerint az autó nagy sebességgel haladt, majd hirtelen letért az útról, és egy oszlopnak csapódott. A mentők perceken belül a helyszínre érkeztek, de a sofőr életét már nem tudták megmenteni. Úgy tudni, az áldozat éppen úton volt valahová — talán koncertre sietett vagy fellépésre készült, amikor bekövetkezett a tragédia. A rendőrség még vizsgálja, mi vezetett a végzetes balesethez.
AMIT EDDIG TUDNI LEHET:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Hyundai Santa Fe várhatóan tisztességes üzemeltetési költségeket kínál majd a városban, de szívesen látnánk egy dízel opciót is a hosszabb utakon a hatékonyság növelése érdekében. A hibrid hajtásláncok alacsony és közepes sebességnél adják a legjobb teljesítményt, ahol az elektronika kezeli az energiaáramlást az út és az erőforrások között, de egy olyan autó, mint a Santa Fe, kiváló jelölt a hosszabb utakra és vontatásra, és itt a hibrid hajtás nem olyan hatékony.

Amikor egy Santa Fe PHEV-et használtunk, autópályán az autó fedélzeti számítógépe az akkumulátor lemerülése után 30-as évek közepére visszaadta az üzemanyag-fogyasztást, de lassabb városi vezetés során a 40-es évek közepére esett vissza az üzemanyag-fogyasztás. Mivel a plug-in hibrid (PHEV) gyakrabban kezdi használni a benzinmotort, amint az akkumulátor kapacitása körülbelül 15 százalékra csökken, a rendszer legalább proaktívan megpróbálja növelni a hatékonyságot. Mivel a Santa Fe PHEV csak egy 3,6 kW-os fedélzeti töltővel rendelkezik, a teljes feltöltés körülbelül négy órát vesz igénybe egy 7 kW-os hagyományos otthoni fali töltőről . Azt is érdemes megjegyezni, hogy a legújabb Peugeot 5008 PHEV akár 78 mérföldes (kb. 77 km) nulla kibocsátású hatótávolsággal is büszkélkedhet, míg a Skoda Kodiaq iV hatalmas, 75 mérföldes (kb. 120 km) elektromos hatótávolsággal büszkélkedhet. A Santa Fe külső lenyűgöző megjelenéséhez képest az utastér visszafogottabb. Az ergonómia és a minőség tekintetében azonban nincs sok panaszra ok, még akkor sem, ha egyik területen sem egészen kategóriaelső.
Még a belépő szintű modellek is dupla 12,3 hüvelykes kijelzővel, elektromos csomagtérajtóval, vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto rendszerrel , vezeték nélküli okostelefon-töltővel, kulcs nélküli nyitással, elektromosan állítható, fűthető első ülésekkel és számos vezetéstámogató technológiával rendelkeznek.

Az Ultimate csomagra frissítve Bose prémium hangrendszert, üveg napfénytetőt, head-up kijelzőt, fűthető hátsó üléseket, szellőztethető első üléseket, valamint dupla töltőpadot kapunk. Opcionálisan Pecan Brown és Supersonic Grey belső stílusokkal is elérhető.

A csúcskategóriás Calligraphy modell Nappa bőr kárpitozással, „Premium Relaxation” első ülésekkel, fényes fekete külső díszítőelemekkel és kerekekkel rendelkezik, míg a felső kesztyűtartóban egy UV-C sterilizáló tálca található, amely ultraibolya sugarakkal képes fertőtleníteni az apró tárgyakat, például a telefonokat és a kulcsokat – a Santa Fe az első sorozatgyártású autó, amely ilyen rendszerrel rendelkezik.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük