Nemcsak a barátom, hanem a fogadott fivérem is volt. Nagyon fegyelmezett és jó embernek tartottam, aki a légynek sem tudott volna ártani. Sokat voltam náluk, ő is rendszeresen vendégeskedett nálunk. Imádta a gyerekeit és a feleségét, mindent azért csinált, hogy nekik jobb legyen az életük. Tisztességes volt, a fellépésekre pontosan érkezett, becsületesen elvégezte a munkáját, nem véletlen, hogy több millió lemezt tudott eladni.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Kona belseje majdnem olyan feltűnő és merész, mint a külseje – mégis van benne valami megnyugtatóan hagyományos is. Egyes elemei teljesen követik a mai trendeket, például a két 12,3 colos kijelzőből álló, ívelt műszerfal, amely a digitális óracsoportot és az infotainment rendszert tartalmazza. Ezek minden kivitelben alapból járnak – nincs analóg műszeres vagy kicsi képernyős verzió.
A középkonzol nem a szokásos fényes fekete műanyagból készült, hanem „csiszolt alumínium” hatású borítást kapott. Valójában persze ez is műanyag, de legalább feldobja a látványt – még ha a 2000-es évek eleji hifi dizájn kicsit furcsa retro ihletés is. Emellett sok nagy, jól megfogható gomb is van, ami nagyon praktikus.
Az olcsóbb Advance felszereltségnél szinte minden fekete műanyagból van, és csak a magasabb szinteknél lehet némi színt csempészni az utastérbe. Puha, prémium anyagokat viszont ezekben sem nagyon találunk. Nem várjuk el, hogy mindenhol bőrrel legyen borítva egy ilyen árkategóriában, de például a Honda HR-V belseje valamivel igényesebb hatást kelt. Az is árulkodó, hogy a sofőr ajtaján, ahol a könyököd pihen, nincs semmi párnázás – ez emlékeztet rá, hogy nem a nagyobb Tucsonban ülsz. A minőség összességében elfogadható, de nem kiemelkedő – például a középkonzol egy kicsit lötyögős.
A gyakorlati használhatóság viszont nagyon jó. A középkonzol különösen tágas, főleg az elektromos és automata (duplakuplungos) változatokban, ahol a váltókapcsoló a kormányoszlopon van, így a két első ülés közötti terület szabadon marad. A térképtartó polc és a nagy ajtózsebek is jól jönnek.
Egy érdekes sajátosság, hogy a különböző hajtású modellek padlózata eltérő. Mivel az elektromos és hibrid modellek akkumulátora az utastér alatt található, ezek padlója magasabb, mint a benzines változaté. Ez azt jelenti, hogy a benzineseknél 50 mm-rel több a fejmagasság, és a vezetési pozíció is természetesebb – nem ülsz olyan „magasan”.
A hátsó utasok viszont inkább az elektromos változatban járnak jobban, mivel nincs középső kardántunnel. Igaz, bármelyik változatban elég tágas hátul: sok a láb- és fejtér, és a hátsó ülés háttámlája dönthető is – így egészen kényelmes pozícióba állítható. Még a belépő szinten is van hátra külön légbeömlő és USB töltőcsatlakozó.
A Honda HR-V hasonló hátsó helyet kínál, de ott ez a csomagtér rovására megy. A Kona viszont tágas, 466 literes csomagtartót ad, alapból állítható magasságú padlóval. Egy Renault Arkana valamivel még nagyobb csomagteret kínál, de nem sokkal. Az összes felszereltségi szint (kivéve Advance) 40:20:40 arányban osztottan dönthető hátsó üléseket kap, míg az Advance 60:40 arányban osztott.