Azt is elmondta, hogy 2000. szilvesztererének éjjelén többször is felhívta a Császárkert étterméből, szeretett volna vele találkozni. Ő nem nagyon akart kimozdulni otthonról, mert még pici volt a lánya, de éjfél után csak “elkérte” őt a feleségétől. A ha/ála végtelen baleset volt.
Forrás: MSN / FB / SZNI
Ez is érdekelhet:
A Volvo Csoport márkái közé tartozó Polestar a Volvo teljes acélból készült CMA padlólemezét választotta ehhez az autóhoz, amelyre a Volvo XC40 és a Volvo C40 Recharge is épül. A Polestar 2-t Kínában, Taizhou-ban gyártják, minden globális piacra, az ázsiai piacra szánt XC40-es példányokkal együtt.
Eredetileg nem Polestarként, hanem Volvoként tervezték, alapját a Volvo tervezőből Polestar vezérigazgatóvá vált Thomas Volvo Concept 40.2 tanulmánya képezte. A történet szerint csak akkor jöttek rá Polestar kulcsemberei, hogy véletlenül egy teljesen új autómárka alapjait alkották meg, amikor 2016-ban egy autószalon standján egymás mellett látták az autót a Volvo megfelelőivel. Ez az új márka kizárólag fenntartható energiával működő, nulla emissziós, skandináv dizájnnal megkülönböztetett autókat kínál majd. Ezután a Volvo többségi tulajdonosához és pénzügyi támogatójához, a kínai Zhejiang Geely Holding Grouphoz fordultak a legkevésbé kidolgozott bevezetési tervekkel – amit gyorsan le is lepleztek. Az autó kicsivel több mint 4,6 méter hosszú és alig 1,5 méter magas, méretét tekintve egyfajta átmenetet képez a ferdehátú és a kompakt szedán kategóriák között. Kissé megemelt hasmagasságot, üléshelyzetet és kilátást kínál, de nincs meg benne egy kompakt SUV tömzsi arányai vagy megnyúlt tetővonala.
Az autó facelift előtti változatában vagy 61 kWh-s (Standard Range), vagy 75 kWh-s (Long Range) használható akkumulátorkapacitás volt elérhető, amely egy nikkelezüst-mangán-kobalt akkucsomagból állt össze, H-alakban az első és hátsó üléssorok alatt, valamint a váltótunnel helyén. Ezek az értékek most 67 kWh-ra és 79 kWh-ra nőttek.