Még mozgalmasabbá válik Muri Enikő élete, a színházi, zenekari próbák és fellépések mellett ugyanis már egy három hónapos kiskutyáról is gondoskodik. Enikő belevág a felelős állattartásba – 35 évesen örökbe fogadott egy kiskutyát. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Másrészről viszont a Hyundai infotainment rendszere impozánsabb, és ha a hatékonyság megfizethető áron a fő szempontod, az Ioniq remek alternatíva a Priusszal szemben. Emellett az alapfelszereltség igen bőséges, míg a beltér hagyományosabb, így könnyebben megszokható a mindennapok során.
A Hyundai az évek során átalakult: egy korábban egyszerű márkából olyan gyártóvá vált, amely versenyképes autókat kínál a legkisebb városi kiskocsiktól, mint az i10, egészen a teljes méretű Santa Fe SUV-ig.
Szinte minden szegmenst lefed, és az Ioniq 2016-ban érkezett, hogy környezetbarát alternatívát kínáljon a Toyota Prius és Nissan Leaf modellek ellen. Ennek megfelelően a koreai gyártó teljes választékot kínál hibrid, plug-in hibrid és tisztán elektromos változatokban.
A 2019-es ráncfelvarrás kisebb külső stílusfrissítéseket hozott, mint az új hűtőrács és fényszórók, valamint egy jelentősebb belső átalakítást, amelynek része egy nagy, látványos és jól felszerelt, tablet-szerű érintőképernyő a műszerfal közepén. A plug-in (PHEV) és elektromos (EV) változatok is kaptak hajtáslánc-frissítéseket, hogy versenyképesek maradjanak a technológia és hatótáv terén egyre zsúfoltabb piacon.
A Toyota és a Nissan mellett az Ioniq PHEV versenytársai közé tartozik például a Kia Niro SUV, amely az Ioniq hajtásrendszerét használja, valamint egy változatos kínálat, mint a Mercedes A250 e, MINI Countryman PHEV és a Ford Kuga PHEV.
Az Ioniq EV is egyre növekvő számú potenciális ellenféllel néz szembe, amelyek között megtalálható a Kia e-Niro, Mini Electric, DS3 Crossback E-Tense, Peugeot e-2008, VW e-Golf, BMW i3 és Renault Zoe, melyek mind nulla károsanyag-kibocsátású elektromos hajtást kínálnak, áraik pedig nem túl távoliak a Hyundaiétól.
Az Ioniq legolcsóbb változata a hagyományos, úgynevezett „önfeltöltő” hibrid modell. Ebben egy 1,6 literes, közvetlen befecskendezéses benzinmotor dolgozik, amelyet egy elektromos motor és egy viszonylag kis méretű fedélzeti akkumulátor egészít ki, mindez egy hatfokozatú, kettős kuplungos DCT váltóval párosítva.
Az Ioniq PHEV változata ugyanazt a benzinmotort és elektromos motort használja, mint a standard hibrid, de egy jelentősen nagyobb, 8,9 kWh kapacitású akkumulátorral rendelkezik, amely lehetővé teszi, hogy akár 39 mérföldet (kb. 63 km) megtegyünk tisztán elektromos módban, mielőtt újra fel kellene tölteni.
Végül az Ioniq EV egy továbbfejlesztett, 100 kW-os elektromos motort és egy 38,3 kWh-s akkumulátort kapott, ami hivatalosan akár 193 mérföldes (kb. 310 km-es) hatótávot biztosít.
Külsőre a három Ioniq ugyanazt a formát követi, de apró különbségek vannak közöttük. Az elektromos verzió könnyen felismerhető a lezárt hűtőrács miatt, míg a hibrid változatok szinte megkülönböztethetetlenek egymástól.