Nádai Anikót évek óta hosszú, fekete hajjal szokhattuk meg, éppen ezért is olyan szembetűnő a váltás. Noha volt már rá példa, hogy jócskán vágatott a hajából, a műsorvezető most a hosszú, sötét tincsekről egy világosabb színre és egy vállig érő fazonra váltott. Anikó először Jennifer Lopez koncertje előtt jelentkezett be az új frizurával, most pedig a névnapi jókívánságokat köszönte meg ismét megmutatva új külsejét. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Amennyiben viszont egy magasabb felszereltségi szintű, 16 colos kerekekkel rendelkező változatra ülünk át, a futómű viselkedése kissé megváltozik. Ilyenkor már érezhető némi szilárdság, feszesség, főleg alacsonyabb tempónál kisebb úthibákon még viszonylag jól viselkedik, de nagyobb sebességnél – különösen 80 km/h felett – már előfordulhat, hogy nyugtalanabbá válik az autó, főleg amikor az út egyenetlenségei gyakoriak és ismétlődőek. A nagyobb kerekek ezen kívül a zajszigetelésre is negatív hatással vannak: az útról jövő zajok jobban beszűrődnek az utastérbe, ami csalódást keltett, főleg azután, hogy az alapváltozat ilyen jól szerepelt ezen a téren.
A motor mechanikai kifinomultsága szintén elismerésre méltó, legalábbis addig, amíg nem pörgetjük túl magas fordulatszámra. A manuális váltóval szerelt autók esetében a kuplung fogáspontja viszont kissé bizonytalan és nehezen kiszámítható, emiatt az elindulás nem mindig olyan finom, mint például egy Toyota Aygo X esetében. Ez azonban megszokás kérdése, némi gyakorlással gyorsan meg lehet tanulni finoman kezelni. A félautomata (robotizált) váltóval szerelt i10-est egyelőre még nem volt alkalmunk kipróbálni, így arról egyelőre nem tudunk részletes véleményt mondani.
Annak ellenére, hogy néhány riválisa – például a Toyota Aygo X – már részben elektromos rásegítést is kínál, a Hyundai i10 továbbra is belső égésű motorral hoz lenyűgöző üzemanyag-fogyasztást, ráadásul szinte függetlenül attól, hogyan vezetjük. Tesztünk során egy belépőszintű, 1.0 literes motorral szerelt változatot próbáltunk ki, és még a legnagyobb igénybevétel mellett sem csökkent 50 mérföld/gallon (azaz kb. 4,7 liter/100 km) alá a fogyasztás. Autópályán haladva pedig már-már megközelítette a 70 mpg-t (kb. 4,0 liter/100 km), ami figyelemre méltó, főleg annak fényében, hogy a gyárilag megadott kombinált fogyasztás 55,3 mpg (kb. 5,1 l/100 km).
Ez jól mutatja, hogy az i10 új generációja már nem ugyanazokat az értékeket hangsúlyozza, mint elődei. Korábban a kis méret, fürge vezethetőség és játékos karakter volt a fő vonzereje, míg most inkább a praktikum, a kiegyensúlyozottság és a „nagyobb autós” életérzés kerül előtérbe – ezek a tulajdonságok pedig magabiztosabbá is teszik a vezetőt. Ha tanácsot kérnél a megfelelő felszereltségről: az alapnak számító Advance szint is kiváló választás lehet. Kényelmes rugózása és jól felszerelt alapcsomagja miatt különösen ajánlott. Ha pedig ehhez az 1,2 literes, négyhengeres motort választjuk – ami nagyon jól egyensúlyoz teljesítmény és takarékosság között –, akkor tényleg egy kiváló, hosszú távon is élhető kisautót kapunk.