A komoly füst a város szinte minden pontjáról sajnos jól látszik. Amint biztosat tudunk bejegyzésünket frissítjük. Frissítés a Katasztrófavédelemtől: A József nádor út és a 4-es főút között oltják a lángokat. Tűz keletkezett egy hulladékfeldolgozó telephelyen Karcagon, a József nádor úton, a 4-es főút közelében.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A végeredmény a bent ülők számára valóban különleges élmény. Amikor beszállsz a Ghostba és bezárod az ajtót, mintha egy másik világba kerülnél – egy olyan helyre, ahol a külvilág szinte álomszerűen távolinak tűnik. És ez nem túlzás. Amikor hátul ülsz, félig szundikálva, miközben az autó simán halad a külső sávban, és a zene olyan tisztán szól, mintha egy hangstúdióban lennél, akkor jössz rá igazán, hogy az igazi, lényegi luxus lehet éppoly lenyűgöző és felemelő élmény, mint egy szupersportautóban nagy sebességgel kanyarodni.
Az utazási komfort is kivételes. A Phantom modellből ismert, az első tengelyen alkalmazott speciális lengéscsillapítók itt is megtalálhatók. Ezek lehetővé teszik, hogy a karosszéria finoman, lassan mozgassa magát a hosszú hullámokon – tehát az autó nem próbál minden apró mozdulatot kiegyenlíteni, inkább elegánsan lebeg az úton. Ugyanakkor a Ghost egy fokkal kevesebb „hintázást” enged meg, mint a Phantom. Egyetlen apró negatívumként talán csak azt lehetne említeni, hogy bizonyos esetekben a másodlagos rugózási reakciók – vagyis a kisebb, gyorsabb útegyenetlenségek – néha kissé túl pontosan jutnak el az utastérbe. De még így is az egyik legkényelmesebb autó, amiben valaha ülni lehetett.
A Ghost tehát nem csupán egy szép és erős autó – ez egy mozgó nyugalomsziget, egyfajta menedék a külvilág zajai és zavaró hatásai elől. Ez az, amit a Rolls-Royce a luxus valódi jelentésének tart: nem csillogás, hanem egy nyugodt, zavartalan, időtlen utazási élmény.
A Rolls-Royce Ghost ára adók után több mint 250 000 fontnál kezdődik, ami ugyan a márka jelenlegi modelljei közül a legmegfizethetőbbnek számít, de ettől még messze nem nevezhető olcsónak, és különösen nem az egyik legkönnyebben elérhető luxuslimuzinnak a piacon.
Ez az ár már önmagában is magasnak számít, de valószínű, hogy a tipikus Rolls-Royce vásárlót – ha egyáltalán létezik ilyen – ez a tény nem fogja különösebben zavarni. Főleg, hogy a legtöbb vevő ezután még egy újabb kisebb vagy akár nagyobb vagyont költ el arra, hogy teljesen egyedivé tegye az autóját. A tesztautónk például több mint 112 000 fontnyi extrával volt felszerelve, ami jól mutatja, milyen könnyű egy ilyen autót még tovább személyre szabni – akár még ennél is többet lehetne költeni rá, ha valaki úgy akarja.