Nagy a baj! Már a koncertre sem ment el Fenyő Miklós!

Rejtélyes hallgatásba burkolózott az énekes! Fenyő körül továbbra is nagy a csend: Facebook-oldalán már csak napokkal ezelőtt bukkant fel pár fotó erejéig, Instagramja pedig július óta teljesen némán áll.
ITT VANNAK AZ OKOK! MEGSZÓLALT RÓNAI EGON:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Hasonlóan a legfőbb riválisához, a Toyota Yarishoz, a Jazz is képes tisztán elektromos üzemben közlekedni rövid távokon – körülbelül egy mérföldig. Bár ez elsőre kevésnek tűnhet, a városi, megállásokat és elindulásokat sűrűn váltogató forgalomban érezhető üzemanyag-megtakarítást jelent. A hibrid technológia előnyei ellenére a Jazznek kemény versenytársakkal kell szembenéznie, ha olyan vevőket szeretne megnyerni, akik szórakoztató vagy karakteres megjelenésű kisautóra vágynak. A riválisok sora hosszú és erős: Renault Clio, Vauxhall Corsa, Volkswagen Polo, valamint az utóbbi két modell testvérmárkái, a SEAT Ibiza és a Skoda Fabia is szóba jöhetnek, továbbá a Hyundai i20, a Mazda 2 Hybrid és a Peugeot 208 is említésre méltó.

Az új Jazz négy felszereltségi szinten érhető el: Elegance, Advance, Advance Sport és a SUV-stílusú Crosstar Advance. Már az alapváltozat is sok extrát kínál: 15 colos könnyűfém felniket, kilenc colos központi érintőképernyőt Apple CarPlay és Android Auto támogatással, klímaberendezést, első-hátsó parkolóradarokat és tolatókamerát. Az Advance navigációval, fűthető első ülésekkel és kormánykerékkel, sötétített üvegezéssel és nagyobb, 16 colos kerekekkel egészül ki. Az Advance Sport sportosabb külsőt, különleges kipufogóvéget, ultrasuede belső kárpitot, sportpedálokat, háromküllős kormánykereket és egy „Sport” vezetési módot kínál – bár a hajtáslánc változatlan marad. A 2020 közepén bevezetett Crosstar modell megemelt hasmagasságával, műanyag karosszériaelemeivel és tetősínjeivel próbál robusztusabb megjelenést kelteni, de valódi terepjáró képességeket ne várjunk tőle, mivel összkerékhajtás nem elérhető hozzá.

A Jazz az e:HEV hibrid rendszerével működik, amely egy 1,5 literes Atkinson-ciklusú benzinmotort és két villanymotort foglal magába. A 2023-as frissítéssel a rendszer teljesítménye 106-ról 120 lóerőre nőtt. Háromféle üzemmód választható: EV mód, amely kizárólag elektromos hajtást használ (elsősorban elinduláskor és alacsony sebességnél), Hybrid Drive, ahol a benzinmotor és a villanymotor együtt dolgoznak az optimális teljesítmény és fogyasztás érdekében, valamint Engine Drive, amely főleg autópályás sebességnél kapcsol be, és a benzinmotorra hagyatkozik.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük