Nagy a baj! Visszatér a fagy durva időjárás jön

A felmelegedés lassan, csak a jövő hét vége felé kezdődhet meg – akkor ismét visszatérhet a 20 fok körüli kellemesebb idő, de addig maradnak a borongós, hűvös napok. Csütörtökön leginkább a nyugati és déli országrészben lehet esőre, záporra számítani, míg az északkeleti tájakon lehet esély napsütésre.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ha ezt figyelembe vesszük, akkor valószínűleg nem lesz sok panasz a műszerfal néhány fényes műanyag részére.

Még ezekkel az olcsóbb anyagokkal is, a Kia belső tere kellemes hely a tartózkodásra. A magasra helyezett ülés nagyon SUV-érzetet kelt, és széles tartományú manuális állítási lehetőséget kínál, ami megkönnyíti a kényelmes beállítást.

A hátsó ülésekhez is bőséges fejtér és lábtér áll rendelkezésre, bár egyes családok hátrányként értékelhetik, hogy a Kia nem rendelkezik az egyes, csúsztatható vagy akár eltávolítható ülésekkel, amelyek néhány Sportage riválisára jellemzőek.

A fix 60/40 arányú hátsó osztott ülések nem rontanak jelentősen a praktikusságon. A nagy, kényelmesen formált csomagtartó 564 literes kapacitással bír, ha az ülések fel vannak hajtva, vagy 1353 literre nő, ha le vannak hajtva, mindezt pedig úgy, hogy a csomagtartó padlója alatt még egy teljes méretű pótkerék is elfér. Ez a terhelhetőség nem a legjobb ebben a kategóriában, de nagyon jó a riválisokhoz képest, mint például a Nissan Qashqai (410 liter) és a Skoda Yeti (416 liter).

A látótér kevésbé ideális. A hátsó kilátás meglehetősen rossz a levélréseket idéző hátsó szélvédő miatt, míg a masszív, hátrafelé dőlt A-oszlopok is akadályozzák a kilátást.

A csúcsmodell Kia Sportage KX-4 az a változat, amit érdemes fontolóra venni, ha a crossovered sportos ambíciókkal rendelkezzen.

Csak összkerékhajtással elérhető, és a 2.0 literes CRDi motor egy erősebb verzióját használja, amely 181 lóerőt és 382 Nm nyomatékot produkál; emellett manuális sebességváltóval van felszerelve.

Az alapmodell 1.6 benzines talán jobb választás, különösen, hogy lényegesen olcsóbb a dízelnél, és csak körülbelül 10 mpg-vel esik el az 1.7 CRDi gazdaságosságától. Az 1.6 sima működésű, méretéhez képest kellően fürge, és mindenképpen jobb választás, mint a 2.0 literes benzines, amely, mivel négykerékhajtással rendelkezik, nem javítja a megadott átlagos fogyasztást, és nem kínál jelentős teljesítményelőnyt.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük