Nagy a tömeg a Parlamentnél!

Rekord mennyiségű tömeg gyűlt most össze a Parlamentnél! Orbán Viktor miniszterelnök bejelentése pedig, miszerint ismét változtatnak a gyü/eke/ési t/rvé/yen, úgy tűnik olaj volt a tűzre!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A 2025-ös frissítés során a C4 dizájnját a Citroën legújabb formanyelve szerint alakították át, amelyet az Oli koncepció, a C3 és a C3 Aircross modelleken láthattunk. Ez magában foglalja az átdolgozott logót, valamint a sokkal szögletesebb fényszórókat és hátsó lámpákat, amelyek meglepően jól illeszkednek a C4 viszonylag íves formájához.

Az ë-C4-et 2020-ban indították el, egyetlen hajtáslánccal: egy 50 kWh (47 kWh használható) akkumulátorral és egy 134 lóerős motorral. 2024-ben hosszabb hatótávolságú változatot is kínálnak. Az új akkumulátorcellák nickelben gazdagabb kémiai összetétellel rendelkeznek, amely növeli a teljes telepített kapacitást 54 kWh-ra (50,8 kWh használható), és a WLTP kombinált ciklus alapján akár 260 mérföldes (kb. 418 km) hatótávolságot biztosít. Ehhez az akkumulátorhoz egy új, hibrid szinkron meghajtómotor is társul, amely 154 lóerőt kínál, de ugyanakkor hatékonyabb is.

A gyakorlatban valószínű, hogy a vásárlók nem tudatosan választják majd az egyes verziókat, mivel a hajtásláncok a felszereltségi szintekhez vannak kötve. A You és Plus modellek az 50 kWh-s változattal, míg a Max a 54 kWh-s verzióval érkezik.

Az ë-C4 tágas, merész vonásokkal és kreatívan kialakított belső tere segít abban, hogy a hangulat felülmúlja a kabin néhány olcsóbb anyagának hatását. Széles választékban találhatók anyagok és felületek, a hagyományos fafornírozástól a modern technikai felületekig és szövetekig, beleértve egy merész csíkot az ajtón. Elöl bőséges tárolóhely áll rendelkezésre, különböző tálcákkal, rekeszekkel és nem egy, hanem két kesztyűtartóval.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük