Nagy a tömeg a Parlamentnél!

Erre reagálva a Momentum Mozgalom április 14-re hirdetett meg összejövetelt! Egész este to/bo/t a tömeg! Alig letehet őket meg/é/ezni! Hamarosan jövünk friss információkkal!

Forrás: MSN / FB / BPW

Ez is érdekelhet:

Az Alfa Romeo benzinmotorjai figyelemre méltóan takarékosak, különösen az 1.4 MultiAir, miközben erőteljes teljesítményt is kínálnak. Az alapmodell 118 lóerős 1,6 literes dízelmotorja képes 100 g/km alá csökkenteni a CO2-kibocsátást, míg a kissé erősebb 2.0 literes JTDm motor 110 g/km-t, a legnagyobb teljesítményű dízel pedig figyelemre méltó 113 g/km-t ér el.

A várható maradványértékei is elfogadhatók, bár várhatóan nem érik el a Volkswagen Golf szintjét. A valóságban azonban a jármű kiváló üzemanyag-fogyasztása az, ami igazán figyelemre méltó: például tesztelés során a magasabb teljesítményű 2.0 JTDm motor 40,4 mpg-t ért el.

Bár ez jelentősen elmarad az official 60,1 mpg-s átlagtól, mégis tisztességes eredmény, figyelembe véve a tesztelés során végzett vezetési stílust. Az ésszerű CO2-kibocsátás pedig lehetővé teszi, hogy az Alfa vonzó opció legyen céges autót kereső vásárlók számára, akik valami izgalmasabbat keresnek.

Kétségtelen, hogy az Alfa Romeo Giulietta egy jobb osztályú Alfa Romeo, és sokkal meggyőzőbb, mint az Alfa Romeo Mito. Versenyképessége egy kiváló platformból ered, amely kiemelkedő a futómű dinamikájában, helykihasználásban, biztonságban és a finomhangoltságban (kivéve az úthibák miatti zajt).

A közelmúltbeli Alfas modellekhez képest szokatlan módon a Giulietta kényelmesen vezethető. Még a legdinamikusabb Veloce változat (bár a „legdinamikusabb” kifejezés enyhén szólva túlzás – nem igazán vág át forró sebességgel sem teljesítményben, sem kezelhetőségben) is kényelmes utazást biztosít.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük