A közösségi oldalon sajátos humorral válaszolt: „Én tudom, és az én értelmezésem szerint az élet egy sz*xu*lis úton terjedő, halálos betegség…! Kérem mindenki türelmét, még nem adtam fel.” Ezzel próbálta oldani a feszültséget és egyben jelezte, hogy küzd tovább.
Most már nem titok, ezért szeretném elmondani:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Land Rover Defender kínálatában többféle erőforrás is elérhető, köztük két dízelmotor és egy erőteljes benzines V8-as. A D250 és a D350 dízelek egyaránt 3,0 literes, soros hathengeres motorral készülnek, amelyek mild-hybrid technológiával is rendelkeznek. A D250 247 lóerőt, míg a D350 (ami a korábbi D300-at váltja) már 345 lóerőt teljesít, így utóbbi jóval dinamikusabb vezetési élményt nyújt.
A kínálat csúcsán található a Defender V8, amelyben a JLR (Jaguar Land Rover) jól ismert 5,0 literes, kompresszoros V8-as benzinmotorja dolgozik 518 lóerővel. Ez a modell elérhető például a rövidebb tengelytávú 90-es változatban, és körülbelül 110 ezer fonttól indul. Jellemzői közé tartoznak a négy kipufogóvég, sötétített üvegek, speciális terepjáró üzemmód, valamint egyedi V8-as logók.
Váltó és hajtáslánc tekintetében minden Defender modell egy nyolcfokozatú automata váltót kap, összkerékhajtással és a Land Rover Terrain Response rendszerének különféle üzemmódjaival, amelyek megkönnyítik a különböző tereptípusokon való haladást. Aki még komolyabb terepképességeket szeretne, választhat fejlettebb off-road csomagot is, amely tartalmaz például elektronikus zárható differenciált és állítható magasságú légrugózást, amivel még komolyabb akadályokon is könnyedén át lehet jutni.
A hosszabb, Defender 110 alapfelszereltsége megegyezik a rövidebb 90-eséval, azonban elérhetők hozzá speciális kiadások is, például a Sedona Edition vagy a V8 OCTA változat.
A legnagyobb, Defender 130 már alapból X-Dynamic SE felszereltséggel indul, és szintén elérhető V8-as motorral. Itt található a modellexkluzív Outbound Edition, amelyből kiszerelték a hátsó oldalablakokat és a harmadik üléssort, ezzel óriási raktér szabadul fel. Ez a változat körülbelül 83 ezer fonttól elérhető a D350 dízelmotorral, és olyan sokoldalúságot kínál, amely közel áll a haszonjárműként is használható Hard Top kivitelekhez – ugyanakkor akár négy fő szállítására is alkalmas, így például családi hétvégékre is ideális. Bár terepre született, a Defender nem feledkezik meg az úti kényelemről sem. A sportosabb, 22 colos kerekek (pl. X vagy V8 felszereltség esetén) kissé feszesebbé teszik a rugózást, de kisebb kerékmérettel a Defender egy családi SUV kényelmét is nyújtja, és ugyanúgy megfelel a mindennapi városi vagy autópályás használatra, mint a klasszikus mezőgazdasági vagy kaland célokra.