Erdélyi földön járunk! A TTOK vi/eon azt látszik hogy a háziorvosi rendelőben egy asszisztens vagy orvos (sajnos nem lehet eldönteni mert nagyon alacsony a kép minősége) az idős nyugdíjas hölgyet po/ozza és a hölgy a padlóra es/k! A kommentben 1 óra alatt több mint 8400 komment érkezett!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az alacsony sebességű menetelés meglehetősen zötyögős lehet, különösen rosszabb minőségű útfelületeken, ami azt jelenti, hogy a Ford Ranger kínálta magasabb szintű komfort vonzóbb lehet.
Érdemes megemlíteni a fordulókörét is, amely 12,5 méter, tehát szorosabb, mint néhány riválisé. Például a Ranger fordulóköre 12,7 méter, míg a Amaroké 12,9 méter.
Terepjáró üzemmódban a D-Max standard felszereltségű sár- és hógumik rengeteg tapadást és képességet biztosítanak, és az új Rough Terrain (Durva terep) mód az elektronikus vonóerő-vezérlésben segít a nagyon csúszós és meredek szakaszokon való átvészelésben.
Időnként, akárcsak az úton, a motor kicsit gyengébbnek tűnhet, de nem túl gyakran.
Négy évvel ezelőtt a D-Max egy jelentős műszaki frissítést kapott, amikor belépett egy új generációba, ami magában foglalta a könnyebb, de merevebb létra vázat, a fejlettebb első tengelyt és egy hosszabb tengelytávot. Most pedig a Mk3-as modell kozmetikai, elektronikai és felszereltségi finomításokon esett át.
Elöl új motorháztető, hűtőrács és lökhárító design található, hátul pedig prémiumabb kinézetű hátsó lámpák.
Belső térben a D-Max multimédia-technológiája az egész kínálatban frissítésen esett át, így minden modellben vezeték nélküli okostelefonos tükrözést kínál, és a legmagasabb felszereltségi szinten részben digitális műszereket találunk.
Csak a legolcsóbb, egyszemélyes kabinos D-Max nem rendelkezik választható, mechanikus négykerék-hajtással, váltóáttétellel és zárolható hátsó differenciálművel. Minden modellt Isuzu 162 lóerős, 1,9 literes, négyhengeres turbódízel motorja hajt.
A motor légbeszívó rendszere 800 mm-es gázlómélységet biztosít, erősebb alsó védelmet és további elektronikus segédrendszereket, mint például a lejtmenet-vezérlés és a „shift on the fly” négykerék-hajtás, amely szinte minden változaton alapfelszereltségként elérhető.