Sajnos nem tudni pontosan mi történt mert az elejét nem rögzítették! Valamint a TTOK bejegyzést a TTOK elt/ávolitotta majdcsak 2 óra múlva! Ha sikerül újra elérni frissen közzétesszük! Sokak szerint csak egy e/mebeteg öltözött be fehér köpenybe és m/nt nek/ random embereknek Neked mi a véleményed? Mi történhetett?
Forrás: MSN / FB / TTOK / RO-NeWS
Ez is érdekelhet:
A D-Max belső terében a multimédia-technológia az egész kínálatban frissítésen esett át, így minden modellben elérhető a vezeték nélküli okostelefonos tükrözés, és a legmagasabb felszereltségi szinten részben digitális műszereket találunk.
Csak a legolcsóbb, egyszemélyes kabinos D-Max nem rendelkezik választható, mechanikus négykerék-hajtással, váltóáttétellel és zárolható hátsó differenciálművel. Minden más modellt az Isuzu 162 lóerős, 1,9 literes, négyhengeres turbódízel motorja hajt.
A motor légbeszívó rendszere 800 mm-es gázlómélységet biztosít, erősebb alsó védelmet és további elektronikus segédrendszereket, mint például a lejtmenet-vezérlés és a „shift on the fly” négykerék-hajtás, amelyek szinte minden változaton alapfelszereltségként elérhetők.
Bár a D-Max csomagolása és perifériás jellemzői itt-ott változtak, az alatta lévő, kissé durva, erős és alapvető pick-up nem sokat változott, ami azoknak, akik értékelik, valószínűleg nem is olyan rossz hír, tekintve azokat az okokat, amelyek miatt kedvelik.
Az Isuzu továbbra is próbál majd versenyezni a kívánatosabb pick-upokkal a V-Cross és a piaci rést célzó, kemikusan off-road D-Maxokkal, de véleményünk szerint nem áll olyan jó helyzetben, hogy megnyerje ezt a csatát, mivel az alapmodell kissé durva, erős és finomítatlan karaktere miatt.
De egy egyszerűbb szinten és alacsonyabb áron a D-Max bőven kínál lehetőséget. Mivel olcsóbb, mint a Ford és Volkswagen hagyományos riválisai, és ugyanúgy képes terepen, mint azok, még mindig rengeteg felszerelést kínál a pénzért, miközben megőrzi azt az utilitáriánus, alapvető szilárdságot és megbízhatóságot, amit a visszatérő D-Max vásárlók keresnek.