A busztársaságok és a MÁV gyakran már elővételben eladják az összes ülőhelyet – az online jegyvásárlások során a rendszer automatikusan helyjegyet is biztosít. A helyjeggyel nem rendelkező utasokat, például a megállóban várakozó nyugdíjasokat, egyszerűen nem engedik felszállni. Több beszámoló szerint előfordult, hogy akár 2 órát is várni kellett a következő járatra.
A MEGOLDÁS:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Volvo 2024 elején végleg megszüntette dízelmotoros modelljeinek gyártását, így az XC60 esetében is teljes mértékben kivezették a dízelváltozatokat. A kínálat jelenleg háromféle hajtásláncra épül: mild‑hybrid benzines (B5), valamint két plug‑in hibrid (Recharge T6 és T8) rendszerre. Mindegyik változat alapja egy 2,0 literes, négyhengeres motor, és mindegyik modell alaptartozékként összkerékhajtással (AWD) érkezik.
A belépő szintű B5 mild‑hybrid benzinmotor 247 lóerőt teljesít, a középkategóriás T6 plug-in hibrid 345 lóerős, míg a T8 csúcsváltozat 449 lóerőt és 709 Nm nyomatékot kínál. A plug-in hibridek egy 18,8 kWh kapacitású akkumulátorral is rendelkeznek, amely városi környezetben lehetővé teszi az elektromos hajtású közlekedést, és javítja a fogyasztási értékeket.
A felszereltségi szintek három kategóriába sorolhatók: Core (alap), Plus (középszint), és Ultimate (csúcs). A B5 minden szinten elérhető, a T6 csak Plus szinten, míg a T8 kizárólag Ultimate csomagban választható. Az alapfelszereltség is gazdag: többzónás klíma, elektromos csomagtérajtó, vezeték nélküli telefontöltő, digitális műszeregység, Google-alapú infotainment rendszer 9 hüvelykes érintőképernyővel, Apple CarPlay és Android Auto támogatás, valamint teljes körű vezetéstámogató rendszerek.