Neoton Família dráma

Intenzív osztályra került Baracs János, a Neoton Família bas/zus/itárosának fia, miután súlyos belső v/rz/st okozott nála egy gyo/orfe/ély – számolt be a Metropol. A család közlése szerint a vé/z/s sokáig rejtve maradt, így a fiatalember állapota éle/veszé/yessé vált. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Mivel a Kia Stonic nem kínál négykerékhajtású opciót, és a legnagyobb teljesítményű motorja is csupán 118 lóerős háromhengeres, bátran kijelenthetjük, hogy a Kia inkább szupermini, mint igazi SUV.

A 2021-es frissítés során az erőforrás-választék is átalakult: a korábbi benzines és dízelmotorokat egy új, 1.0 literes háromhengeres Smartstream motor váltotta fel, amely a Kia új generációs motorcsaládjába tartozik. A Smartstream motor kiemelkedő jellemzője a változó szelepvezérlés, amely állítólag jobb hatékonyságot és nyomatékot biztosít, mint a Kappa motor, amit leváltott.

Kétféle változat közül lehet választani: az alap 99 lóerős motort vagy a tesztelt, 118 lóerős mild-hybrid verziót. Ez utóbbi 48V-os beépített indítómotorral (amit a Kia EcoDynamics+-nak nevez) van felszerelve, és az intelligens manuális váltóval (iMT) párosítják.

A hatfokozatú váltó elektromosan működik, nem mechanikusan, ami azt hivatott biztosítani, hogy megőrizzük a manuális váltó érzetét, miközben maximalizáljuk a 48V ISG üzemanyag-hatékonyságát és károsanyag-kibocsátás előnyeit.

A sok új technológia ellenére az autó alvázának változásai olyan finomak, mint a stílusbeli módosítások. A motor tipikus háromhengeres karakterisztikát ad, olykor egy kicsit durván, de egyenletes sebességnél viszonylag csendes. Induláskor viszont elég zajos, ha összehasonlítjuk a riválisokkal.

Az iMT váltó jól végzi el a dolgát, mint egy hagyományos manuális váltó: jól illeszkedik a motorhoz, és a váltás sem túl rövid, sem túl hosszú. Mivel elektromosan, nem pedig mechanikusan működik, alig van ellenállás, vagy érzékelhető tapadás a váltáskor. Nem éppen izgalmas, de ebben a környezetben jól végzi a dolgát.

A városban néha egy kis lökést érezhetünk az első gázpedál lenyomására, így nem mindig olyan sima, mint szeretnénk, amikor elindulunk. Ennek ellenére elegendő teljesítmény és nyomaték áll rendelkezésre, hogy gyorsan felgyorsuljunk, vagy ha szükséges, előzzünk.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük