Neoton Família dráma

A segélykiáltást Baracs János menye tette közzé a FB oldalán, amire rövid időn belül rengeteg felajánlás érkezett. Az országos összefogás példátlan gyorsasággal indult el, sokan jelezték, hogy v/rt adnának, mások támogató üzenetekkel bátorítják a családot.

Forrás: MSN / FB / EZT

Ez is érdekelhet:

A Niro EV egy olyan autó, amelyet élvezetes vezetni. A rugózás kényelmes, amit még inkább segítenek a 17 colos gumik vastag oldalfalai. A kormányzás pontos, és az első tengely mindig szívesen fordul, köszönhetően a meglepően jó tapadásnak. Az előző elektromos Niro-t azzal vádolták, hogy „kicsit hajlamos az árokba hajtani”, mivel a túl sok nyomaték és a nem megfelelő tapadás miatt könnyen elakadt a kanyarokban, de a második generációs változat sokkal jobb vezethetőséget kínál.

Ez egy sokkal érettebb elektromos autó a második generációs modellként. Az első generációs e-Niro-t elsősorban az erőátviteli rendszer határozta meg, de a második generáció már inkább egy „normális” autó, amely egyszerűen elektromos. Ahelyett, hogy a Niro EV-t olyan teljesítményjellemzőkkel ruházták volna fel, amelyek feleslegesen versenyeznének egy Audi S3-mal, a Kia inkább más tulajdonságokra koncentrált, mint például a csendességre és a kifinomultságra. Még mindig gyors, de a valós körülményekhez illeszkedő, kényelmes tempóban.

A hatótávot megfelelőnek és megbízhatónak találtam. A tesztátlag 214 mérföld volt, amely tartalmazott egy csomó autópályás utat. A nyári városi vezetés során a hajtáslánc hatékonyságában jelentős fejlődést tapasztaltam, néha elérve az 5 mérföldet/kWh-t, ami akár 300 mérföld feletti hatótávot is eredményezhetett volna ilyen körülmények között. Csak a töltési sebesség volt következetesen csalódás: a 80 kW-os töltés mostanra már lassúnak számít, és félidőben már küzdelmes volt elérni ezt a maximális sebességet.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük