Népharag zúdult a Kincsvadászokra!

A vadonatúj epizódok közé régi részeket is becsempésztek. Mindezt úgy, hogy semmiféle előzetes tájékoztatást nem adtak róla. Nem új húzás ez tőlük, korábban is próbálkoztak már ilyen műsoridő-toldással. Akkor még elnézőbb volt a közönség. Most viszont…
A rajongók ezúttal nem hagyták szó nélkül a „műsor-maszatolást”. A közösségi oldalak kommentfalai pillanatok alatt megteltek dühös, csalódott hozzászólásokkal. Sokan úgy érzik, becsapták őket.
A LEGNAGYOBB SÉRELEM EZ VOLT:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Kia Optima elsősorban a menetkomfort és vezethetőség terén okoz csalódást, különösen, ha a konkurensekkel hasonlítjuk össze. Annak ellenére, hogy a futóművet merevebbre hangolták, az autó kanyarodáskor nehézkesen reagál, a kormányzás könnyű és alig nyújt visszajelzést a vezetőnek. Gyorsabb kanyarokban az akkumulátorok jelentős tömege a hátsó tengely fölött lomhává és kissé bizonytalanná teszi az autót, a hátsó kerekek hajlamosak kisodródni, ami miatt a vezetési élmény megingatható. Az elektronikus menetstabilizáló rendszer ugyan finoman avatkozik közbe, de ez sem igazán képes teljesen elfedni az irányíthatóság hiányosságait. Az úthibákon való áthaladás sem megy zökkenőmentesen: a kátyúk és az egyenetlen burkolatok jól érezhető rázkódásokat közvetítenek az utastérbe, még ha sima aszfalton az autó csendes és kényelmes is marad.

A motorválaszték tekintetében a 1.7 literes dízelmotor a leggazdaságosabb megoldás, azonban működése nem éppen kifinomult. Belülről és kívülről is kifejezetten hangos, és az erő leadása csak magasabb fordulatszámon válik élénkké, igazán csak 3500-as fordulat fölött kezd húzni. Bár a teljesítmény valamelyest javult az előző generációhoz képest, az Optima tömege miatt a dinamika így is visszafogott marad. A vezetőnek komolyabban kell dolgoznia a pedálokon és a váltón ahhoz, hogy tempós haladást érjen el, és mindezt a zajos motorhang és a nem túl inspiráló gyorsulás kíséri. A kézi váltó sem javít sokat az élményen, mivel annak járása lomha, és nem nyújt közvetlen kapcsolatot a géphez. Alternatívaként a hétfokozatú duplakuplungos automata sebességváltó választható, amely jól reagál a vezető parancsaira, gyorsan visszavált, és jobban kihasználhatóvá teszi a motor nyomatékát, ám ez a megoldás is inkább kényelmes utazásra, nem pedig élvezetes vezetésre való.
A plug-in hibrid változat valamivel modernebb, és kellemesebb összhatást nyújt. Az elektromos motor azonnali nyomatéka miatt álló helyzetből dinamikusan gyorsul, azonban nagyobb sebességnél hamar kifogy az erőből. A rendszerhez egy hatfokozatú duplakuplungos automata váltó társul, ami ritkaságnak számít a hibrid autók között, hiszen a legtöbb ilyen modell fokozatmentes (CVT) megoldást használ. Ez a váltó azonban jól illeszkedik a hibrid hajtás karakteréhez, finoman működik, és jól szolgálja az autó kényelmes, visszafogott vezetési stílusát. Amikor a 2.0 literes benzinmotor bekapcsol, a hangja jól hallható, különösen gyorsításkor, és a tesztek során bár a hivatalos gyorsulási értéknél jobban szerepelt, menet közben, például előzéskor érezhető volt, hogy az autó tömege hátráltatja a dinamizmust.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük