Nyertes Zsuzsa sírva jelentette be

Nyertes Zsuzsa is őszintén mesélt a helyzetéről, és elárulta, hogy neki is alig éri el a juttatása a megélhetéshez szükséges szintet. Bár az ő összege magasabb, mint sok kollégájáé, mégsem közelíti meg az átlagnyugdíjat, ami 2024-ben 231 ezer forint volt.
A Kiskegyednek adott interjúban a színésznő így vallott:
— Az én nyugdíjam százhetvenezer forint. De ezt a „magas” összeget csak annak köszönhetem, hogy hosszú éveken át működött a vállalkozásom, és rengeteg járulékot fizettem.
EBBŐL ÉL VALÓJÁBAN:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A harmadik generációs Peugeot 3008 a gyártó felfelé irányuló szándékának határozott kijelentése, amely már most lenyűgözött minket stílusával, minőségével és kifinomultságával – ráadásul egy közel 50 000 fontért kapható, teljesen elektromos e-3008- ként. Ami jó ómen a teszt további részére nézve: miután már bebizonyítottuk, hogy az ilyen egzotikus árak – legalábbis bizonyos szempontból – nem elérhetetlenek, most a megfizethetőbb modellek felé fordulunk.

Ennek az autónak a hagyományos, belső égésű motorral hajtott változatai (amelyek nem rendelkeznek a nulla emissziós testvéreik „e” előtagjával) olyan árakat kínálnak, amelyeket egy középkategóriás francia autó esetében könnyebben elviselhetnénk. Hamarosan megjelenik egy plug-in hibrid modell az Egyesült Királyság piacán, valamivel több mint 40 000 fonttól elérhető áron; valamint egy mild hibrid, amivel itt foglalkozunk, és kevesebb mint 35 000 fontért megvásárolható.

A mild hibrid modellt a Peugeot-tól megszokott háromhengeres, 1,2 literes turbós benzinmotor hajtja, míg a villanymotor egy hatfokozatú „e-DSC6” duplakuplungos automata sebességváltóba integrált. A modell a kínálatában szereplő modellekhez képest meglehetősen szerény teljesítményű, 134 lóerős; de azoknak a kiskereskedelmi vásárlóknak, akik kedvelik a kedvező árú, valós körülmények között is gazdaságos és könnyen használható kompakt SUV ötletét, még vonzóbb lehet, mint a felkapottabb és széles körben elektromosított társai. Vizuálisan a 3008 és az e-3008 szinte teljesen azonos. A csomagtartó fedelén a „3008” előtti „e” emblémán kívül az egyetlen változás az, hogy a kerékívek kissé kevésbé szélesednek, és a hibrid változaton nem kapnak fényes felületet. Teljesen kocka pont, ha azt is észreveszed, hogy a gumiabroncsok 10 mm-rel keskenyebbek is (és a Peugeot 300 fontos Advanced Grip Control opciójával négyévszakos gumiabroncsokra cserélhetők).
A két autó lemezfelületei, dizájnja és méretei (4542 mm hosszú és 1895 mm széles) megegyeznek , így a 3008 a még mindig virágzó C-SUV szegmens szívében helyezkedik el, és olyan modellekkel vetekszik, mint a Nissan Qashqai és a Hyundai Tucson .
Alatta azonban változások történtek az STLA Medium architektúrában (ami minden Stellantis márka középkategóriás modelljében megjelenik), nem utolsósorban azért, mert a hibrid változatból kimaradt az e-3008-ban megtalálható, hatalmas, 98 kWh-s akkumulátorcsomag. Az ütközési struktúrák ugyanazok, és az akkumulátor ütközésvédelmére vonatkozó megerősített biztonsági követelmények betartásának szükségessége, amelyek a hibrid verzió közös platformjára épülnek, magyarázza a 3008 Hybrid több mint 100 kg-os súlytöbbletét számos riválisához képest.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük