Nyílt levelet írt Magyar Péter

A romok valamint a ves/élyes hul/adék elszállításával és luxus anyagok beépítésével kalkulálva minimum 1,5 millió, de inkább 2 millió forintba kerülhetett az építkezés négyzetméterenként. De épült ott még mélygarázs, gyerekmedence, kerítés, napelempark. A mélyépítészeti és magas gépészeti munkákat még nem is számoltuk. Óvatos becslések szerint 15-20 milliárd forintba kerülhetett a családi birtok kiépítése.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Kanyargós, vidéki vagy hegyi utakon a Terramar egész ügyesen viselkedik. Stabilan tartja magát és jól kezelhető, különösen akkor, ha nem próbáljuk a végsőkig feszegetni a határait. Azonban az e-Hybrid modell súlybeli többlete miatt kevésbé érzi magát otthonosan, ha erősen sportos stílusban vezetjük. Ha viszont a vezető egy ésszerű tempót választ – mondjuk a teljesítmény 70%-át kihasználva –, akkor az autó kellően agilisnek és jól reagálónak tűnik, különösen a kompakt SUV-ok között. Természetesen egy igazán sportos ferdehátúval, azaz egy „hot hatch”-csel nem veheti fel a versenyt egy szűk kanyargós úton, de ezt nem is várja el tőle senki. Az egyetlen kivétel talán a legerősebb 2.0 TSI modell, amely valóban olyan benyomást kelt, mintha egy teljesítményorientált sportautó lenne. Ettől függetlenül a Terramar egy élvezhető, vezetési élményt nyújtó családi SUV marad, amely a hétköznapok során is kellemes és magabiztos közlekedést biztosít.

A Cupra Terramar modellek üzemanyag-hatékonysága általánosságban véve jónak mondható, az egész kínálatot tekintve. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy minden változat egyformán gazdaságos. Azok a modellek, amelyek nagyobb teljesítményű, 2.0 literes TSI benzinmotorral rendelkeznek, összkerékhajtásúak, és a teljesítményük meghaladja a 200 lóerőt, értelemszerűen nem olyan takarékosak, mint a kínálat többi tagja. Ezek inkább a teljesítményre fókuszálnak, nem annyira a gazdaságos üzemelésre.

A kizárólag benzines változatok közül a legjobb fogyasztási értékeket a 1.5 eTSI nevű, enyhe hibrid rendszerrel felszerelt motor hozza, amelyet V1 felszereltségi szint mellett kínálnak. Ennél a változatnál a hivatalosan megadott fogyasztási adat 46,3 mérföld gallononként, ami átszámítva nagyjából 6,1 liter száz kilométerre. Ha valaki a V2 felszereltséget választja – amely több extra kényelmi és esztétikai elemet tartalmaz, például nagyobb, 19 colos könnyűfém keréktárcsákat – akkor egy hajszálnyival rosszabb fogyasztással kell számolni. Ebben az esetben ugyanis a hivatalos adat 46,0 mpg, azaz 6,13 liter/100 km körül alakul, ami minimális, de észlelhető különbség.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük