A nyitott ajtó folyamatosan terheli a zsanérokat, amik idővel meglazulhatnak. Ez akár milliméternyi elmozdulás is lehet, ami problémákat okozhat a nyitásnál, zárásnál, a tömítésnél, sőt, még az ajtózár működésénél vagy a mosási ciklus során is.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az úton a 148 lóerős dízel Accord annyira takarékos, amennyire azt egy ilyen aerodinamikus formájú, kis kapacitású dízelmotorral rendelkező autótól várni lehet. Bár a Honda egy kombinált fogyasztás 50 mérföld/gallon (kb. 4,7 l/100 km) feletti értéket állít, a valóságban a legtöbb tulajdonos valószínűleg valahol e két szám között, és a tesztelésünk során elért 38,8 mérföld/gallon (kb. 6,1 l/100 km) között fog teljesíteni.
Mindezek mellett a CO2-kibocsátása is figyelemre méltóan alacsony, mindössze 138 g/km.
A közelmúltbeli változtatások az Accord modellcsaládján is csodákat tettek a többi változat CO2-kibocsátásával. Az aerodinamikai módosítások és a 2.0 i-VTEC benzines motor javításai segítettek elérni egy CO2-értéket 159 g/km, ami 9 g/km-es csökkenést jelent a korábbihoz képest. Ezek a változások először csökkentették a CO2-kibocsátást az fontos 160 g/km-es amortizációs küszöb alá.
Amikor először debütált, a Honda Accord teljesen új volt, de az azt körülvevő filozófia egyáltalán nem. A dizájn határozottan evolúciós jellegű, ami annak a tiszta víziónak a bizonyítéka, amely az előző generációs Accord mögött állt.
Hogy mennyire volt sikeres ezen a téren, az személyes választás kérdése. De ha már szóba került, míg elismerjük, hogy az Accord valóban felnőttebbnek és drágábbnak tűnik, egy kicsit szomorúan és szubjektíven megjegyezzük, hogy sokat vesztett az eredeti tisztaságából.
2011-ben az Accord modellcsalád új fényszórókat kapott, egy új, „sportosabb” hűtőrácsot, áttervezett hűtőnyílásokat és ködlámpákat, valamint új első lökhárítót. A hátsó rész is frissült, új lökhárítót, új fénytörést a lámpáknál és króm díszítést kaptak a rendszámtábla fölött a szedán modelleken. Az ES és ES-GT modelleken 17 hüvelykes alufelnik voltak elérhetők, míg három új szín – Alabaster Silver, Graphite Lustre metallic és Celestial Blue Pearl – került fel az opciós listára.