A tragédia hétfőn vált nyilvánvalóvá, miután ismerősei kétségbeesve próbálták őt elérni, hiába. A lakása ajtaját végül tűzoltók törték fel, hogy bejussanak – de már csak a mozdulatlan testét találták. Akkor még nem tudták, hogy a betegsége végzett-e vele, vagy más ok is állhat a háttérben.
Blikk felkereste a Budapesti Rendőr-főkapitányságot (BRFK) az üggyel kapcsolatban, akik a következőt írták:
Tájékoztatjuk, hogy a rendőrök bejelentésre mentek a helyszínre, ahol…
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A belépő szintű felszereltségi szint S, és 16 colos könnyűfém keréktárcsákat, klímaberendezést, automatikus fékasszisztenst és kormánykerék-vezérlőkkel ellátott Bluetooth/DAB rádiót tartalmaz. Az SE Plus felszereltségi szint 17 colos könnyűfém keréktárcsákat, parkolóradarokat és Honda Connect beépített audiorendszert tartalmaz 7 colos érintőképernyővel és tolatókamerával. Az SR fűthető bőr üléseket, aktív lengéscsillapítókat és sztereó rendszert is kínál, míg a csúcskategóriás EX Plus kulcsnélküli nyitással és minden extrával rendelkezik.
A Honda Civic Tourer széles körű elismerést kapott praktikus belső kialakításáért, amely nagyobb rakteret kínált, mint a magasabb kategóriájú népszerű versenytársai. Öt évvel később is versenyképes minden tekintetben, mint teherszállító.
A Civic ferdehátú stílusa az elmúlt években megosztó volt, és ez a Tourer modellt is érintette – ez egy olyan autó, amelyre vagy tetszik majd a látvány, vagy nem.
A motorválaszték korlátozott, de míg a benzinmotor elég kifogástalan, a dízel kiváló. Sima, ütős és rendkívül hatékony. Bár a kényelmi funkciók kivételesen jók lehetnek családi kirándulásokhoz, sajnos a Civic Tourer alvázbeállítása kissé csalódást keltő. Viszonylag kényelmes marad cirkálóban, és lágyabb élű, mint a riválisai. De még mindig zavarják az egyenetlenségek, és a puha felfüggesztés miatt jelentős a karosszéria dőlése a kanyarokban. A benzinmotoros opció egy 1,8 literes i-VTEC egység, amely szabadon pörget, de sokkal lassabbnak érződik, mint dízel társa. Kézi vagy automata sebességváltóval is elérhető, de keményen meg kell dolgozni rajta, hogy elérje a dízel könnyed, fokozatba kapcsolt morgását, ami rontja a kifinomultságot. Meredek emelkedőkön is nehezen megy fel, és miután teljesen megpakolta utasokkal és csomagokkal, nem boldogul jól. A benzinmotor önmagában az adatok alapján nem tűnik túl rossznak, 9,2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, végsebessége pedig 200 km/óra. Egyszerűen arról van szó, hogy a motor pörgős jellege nem illik egy olyan kombihoz, amelyet a tervezők elterveztek. Valójában a dízel 0-ról 100 km/órára gyorsulása lassabb, 10,3 másodperc, de a teljesítmény- és nyomatékleadás sokkal rugalmasabbá teszi a motort. A benzinmotor kevésbé lenyűgöző, 45,6 mpg kombinált fogyasztással és 146 g/km CO2-kibocsátással – nem rossz, de nagyjából megegyezik az új Skoda Octavia négykerék-meghajtású TDI változatának értékével.
A Honda híres mechanikai megbízhatóságáról, de nem kínál ugyanolyan hosszú garanciát, mint néhány mainstream riválisa, mint a Hyundai és a Toyota. Az értékcsökkenés is valamivel magasabb lesz, mint a VW Golf Estate-hez hasonló autók esetében, még a kis üzemanyagszámlák mellett is.