A Budapesti Rendőr-főkapitányság közleménye szerint a hatóságokat egy aggasztó bejelentés riasztotta ki, majd a helyszíni vizsgálat során megerősítették, hogy egy férfi h/lttestére bukkantak a lakásban. Idegenkezűség gyanúja nem merült fel, de az ügyet közigazgatási eljárás keretében tovább vizsgálják, hogy minden részletre fény derüljön Schmuck Andor hal/lának körülményeiről.
VIA Blikk
Ez is érdekelhet:
Elöl ugyanaz a rövid, emelkedő motorháztető, nagy kerékívek és jellegzetes orr-rész található, mint a ferdehátú modellnél, míg az A-oszlopok a tetőbe ívelnek, amelyet sima ezüst lécek tesznek még hangsúlyosabbá. A tető elegánsan folyik a csomagtérajtóba, az ablakvonal pedig a hátsó lámpák felé keskenyedik. Ezek a nagy fényszórók körbeölelik az autó hátulját, és egy piros sáv csatlakozik hozzájuk, míg egy viszonylag kis hátsó szélvédő és spoiler teszi teljessé.
Minden modell 2015-ben átesett egy középkategóriás ráncfelvarráson, amelynek során megváltoztak a fényszórók, a hűtőrács és a lökhárítók. Belül az üléskárpitok, az ajtókárpitok és a műszerfalak. Bár egyik sem különösebben forradalmi, friss vonzerőt kölcsönöz a japán kombinak.
Ennek ellenére továbbra is úgy gondoljuk, hogy a Civic Tourer meglehetősen igényesnek tűnik, és a csomagtérajtó körüli nagy rések ellentétben állnak a SEAT Leon ST-n található szoros záródási vonalakkal.
A Tourer utastere egyébként megegyezik a ferdehátúéval. Így a kétszintes műszerfal megmaradt, a digitális sebességmérővel és a multifunkciós kijelzővel felül, valamint egy központi fordulatszámmérővel elöl.
A vezetőülés magas, ellentétben az alacsony kormánykerékkel, de a műszerfal osztott kialakítása azt jelenti, hogy a műszerek leolvashatók anélkül, hogy a kormánykerék útban lenne. A középkonzolon számos gomb található a különböző funkciókhoz. Ezekhez idő kell, hogy hozzászokjunk, de menet közben könnyen használhatók.
Navigáció, sztereó és infotainment
A Civic Tourer érintőképernyős változatai a Honda Connect rendszert is tartalmazzák, amely valós idejű forgalmi információkkal ellátott Garmin navigációt tartalmaz. Az érintőképernyőn keresztül teljes telefonfunkciókat is kapunk Bluetooth, WiFi, USB és HDMI csatlakozással internet és zene streaming céljából. A belépő szintű S modell négy hangszórós Bluetooth-os sztereót kap, míg a Honda Connect rendszer nyolc hangszóróval rendelkezik.
Praktika, kényelem és csomagtartó
A Civic Tourer „varázsülései” jól működnek, de a vezetési kényelem kissé csorbát szenved
A Honda büszke az úgynevezett „varázsülésekre” a Civic Tourerben. Elég egyediek, mivel a hátsó üléstámlák felfelé hajthatók, így egy rakteret hoznak létre az autó közepén – valamint a szokásos módon laposra hajthatók, így egy barlangszerű rakteret hoznak létre. A hátsó üléseket csak az utastérből lehet működtetni, de azok egyetlen gyors mozdulattal lehajlanak.
Elöl az egyetlen igazi bosszantó dolog a kényelmetlenül magas vezetési pozíció, ami megnehezíti a kényelmes ülést a volánnál. Egy másik apró probléma azonban az ülésállítás, amelyet egy lépcsőzetes karral, nem pedig kerékkel lehet elvégezni. Ez arra kényszerít, hogy vagy túl egyenesen, vagy túl hátradőlve üljünk, középút nélkül. A tárolóhely ennek ellenére megfelelő, mély kartámaszban lévő tárolórekesszel és napszemüvegtartóval, nagy kesztyűtartóval és ésszerű méretű ajtótárolókkal, bár ezek kisebbek, mint a Skoda Octavia Kombiban.
A Civic Tourer 4590 mm hosszú, 1770 mm széles és 1480 mm magas. Ez a Ford Focus kombi esetében 4560 mm x 1823 mm x 1492 mm, a Skoda Octavia kombi esetében pedig 4659 mm x 1814 mm x 1465 mm.
Ha a Magic Seats üléseket visszaállítjuk ülőhelyzetbe, a Honda kevesebb helyet biztosít az utasoknak, mint a versenytársaké, miközben a ferde ajtóoszlopok zártabbnak hatnak.