Nyugdíjasok léptek a sínekre

A szemtanúk szerint több, három idős ember került a veszélyzónába – ám senki sem értette, hogyan kerülhettek egyáltalán a sínekre. A történet másodpercek alatt terjedt, ahogy az emberek a peronon egymásnak súgták a részleteket. Többen azt állították, hogy az utolsó pillanatban próbálták meg elkerülni a tragédiát, de a szerelvény már túl közel volt. A mozdonyvezető a végsőkig küzdött, hogy megállítsa a vonatot, az utasok pedig sokkos állapotban nézték, ahogy a mentők és rendőrök rohannak a helyszínre. A feszültség egyre nőtt: vajon mi vezethetett idáig?
Kiderült miért kerültek a sínekre:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az érintőpadokat azért naponta használtam, ami kissé felgyorsította a navigációt, a műholdas navigációnak pedig volt egy praktikus úti cél előrejelző funkciója. Képes megtanulni a megszokott útvonalaidat, így ha egy adott időpontban beülsz az autóba, automatikusan feltételezi, hogy hová mész.

Ez hasznos volt edzőterembe és munkába járáshoz, de szégyellem bevallani, hogy ritkán használtam az Apple CarPlay puszta kényelme miatt.

Szóval, van-e helye egy elektromos kombinak a crossoverek világában? Ha az elektromos hatótávolság problémámat egy egyszerű szoftverfrissítéssel megoldották volna, azt mondanám, hogy igen. A közel 65 kilométeres hatótávolság sokkal vonzóbbá tenné ezt a Pug-ot, és hosszú távokon is javítaná az üzemanyag-fogyasztásomat. Mivel általában szombattól keddig vagyok otthon, könnyedén lenne elég elektromos hatótávolságom a munkába járásig.

A 308-as megerősítette azt a nézetemet is, hogy a kombik továbbra is ugyanolyan praktikusak, mint a népszerűbb SUV-ok. Sokkal könnyebbnek találtam az együttélést, mivel elég alacsony volt ahhoz, hogy a kutya be tudjon mászni, és nekem sem kellett túlhajolnom a csomagok pakolásakor vagy bevásárláskor. Ennek ellenére egy elektromos csomagtérajtó jól jött volna.

Ez elvezet az utolsó ponthoz: az ár. A mi 308-asunk, Elixer Red fényezéssel és PHEV hajtáslánccal, 36 345 fontba kerül. Eközben egy tisztán belső égésű motorral szerelt modell ugyanebben az Allure Premium specifikációban 30 860 fonttól indul, ami nagy megtakarítás, és még csábítóbb, ha megtudjuk, hogy egy 1,2 literes BlueHDI dízellel akár 65 mpg, egy Puretech benzinmotorral pedig akár 52,1 mpg is fogyasztható. Mind a benzin-, mind a dízelmodellek jobb finanszírozási kamatlábakat kínálnak, havonta akár 200 fonttal is kevesebbe kerülnek, mint a PHEV, bár a 25 g/km-es PHEV előnye, hogy a 12%-os természetbeni juttatási adósávba esik.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük