A házaspár soha nem jelent meg nyilvános eseményen együtt. Ha kíváncsi vagy Bessenyei Istvánra, itt egy vi/eó, ahol 2020-ban beszélt, ahol a nevét említik az ötödik perctől kezdve. A házaspárnak közös gyermekük is született az évek során. Sarka Kata második házasságát igazoltan az NN Páros Félmaratonon való részvétele révén ismerhettük meg.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Velar technikai értelemben teljesen logikus kiegészítése a Range Rover modellcsaládnak: robusztusabb, mint egy Evoque, de kevésbé terepjáró-orientált, mint egy Range Rover Sport vagy a nagy Range Rover. Az elsősorban alumíniumból készült monocoque karosszéria megegyezik a Jaguar F-Pace alapjául szolgálóval. Az orrban hosszirányban elhelyezett motor egy ZF nyolcfokozatú automata sebességváltón keresztül hajtja mind a négy kereket.
A hajtáslánc zömmel a Jaguar modellekből származik, tehát a Velar alapvetően hátsókerék-meghajtású, és szükség esetén a váltónál elhelyezett kuplung képes nyomatékot továbbítani az első tengely felé is. Egy Range Rover esetében ez az „igény szerint összkerékmeghajtás” gyakrabban lép működésbe, mint mondjuk egy átlagos SUV-nál.
Nincs alacsony áttételű terepfokozat, viszont az emelhető légrugós felfüggetéssel (melyet a tesztelt Dynamic SE példányunk is megkapott extraként) akár 251 mm-es hasmagasság is elérhető, továbbá megvannak a Range Roverre jellemző terepszögek (első és hátsó) és gázlómélység is.
Ezek az értékek ugyan elmaradnak a teljes értékű Range Rover adataitól, de felülmúlnak minden más autót ebben a kategóriában. Ami viszont a nagy Range Roverekből kimarad, de a Velarban megtalálható: a JLR Ingenium négyhengeres, enyhe hibrid dízelmotorja. Ez meglehetősen visszafogott, 201 lóerős teljesítményt nyújt – nem rossz egy 2,0 literes dízeltől –, de még így is egy olyan járművet kell mozgatnia, amelynek a legkönnyebb változata is közel két tonna.
A Velar beltere kapta a legtöbb figyelmet a modell frissítése során. Korábban még azelőtt jelent meg, hogy a Jaguar Land Rover (JLR) bevezette volna az új Pivi Pro érintőképernyős infotainment rendszert más modelljeiben, mint például a Defender, a Range Rover vagy a Range Rover Sport. Most viszont a Velar az első JLR autó, amely megkapta a legújabb generációs Pivi Pro rendszert, amely még több funkciót egyesít.