Olyan pofont kapott Tóth Gabi, hogy a fal adta másikat!

Jázmin élesen odaszúrt Gabinak, mire Marics Peti figyelmeztette: épp ő viselkedett vállalhatatlanul online. A feszültség nőtt, Jázmin kiabálva elhagyta a színpadot, majd visszatért, és gúnyosan az érettségi hiányát vetette Gabi szemére. Az énekesnő erre azt mondta: „nem a papír teszi az embert”.
JÖTT A POFON!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A vezetési élmény sima és kifinomult, de az e‑C4 X teljesítménye csak elégséges: a gázreakció kicsit élénkebb Sport módban, különösen álló helyzetből való elinduláskor, mert alapállapotban az autó kissé vontatottnak érződik. Az utastérben a menetzaj finom, az út zajának enyhe moraja hallatszik leginkább. A maradék vezetési élmény hasonlít a hagyományos belső égésű motorral szerelt C4 X‑hez: az e‑C4 X inkább a kényelmet helyezi előtérbe, mint a sportosságot, puha lengéscsillapítókkal, amelyek jól dolgoznak az utak egyenetlenségein, különösen nagyobb sebességen kisimul az élmény. A kormányzás nem a leggyorsabb vagy legprecízebb, de megfelel a mindennapi használatra; inkább nyugodt‑elfogadó attitűdöt áraszt, amely üdítő ellenpont lehet néhány, túlzottan sportos versenytárs harsányságához képest.

A motor‑ és akkumulátor‑technológia, amelyet az e‑C4 X használ, a Stellantis csoport Peugeot, Citroën és Vauxhall elektromos autói között közös. Az alapváltozat 134 lóerőt és 260 Nm forgatónyomatékot kínál, 0‑62 mph (kb. 0‑100 km/h) sprintideje 10,0 másodperc, végsebessége 93 mph. Az erősebb változat 154 lóerős, gyorsabb 0‑62‑re (kb. 9,3 másodperc), a végsebesség azonban ugyanaz marad. A szerény akkumulátormérettel az e‑C4 X tisztességes hatótávot ad: az 50 kWh‑s alapverzió hivatalosan 222 mérföldet tud, hidegben és kedvező utak mellett kb. 200 mérföld körül; a 54 kWh változat WLTP‑ciklusa alapján akár 260 mérföldet, valós használatban kb. 240‑et. A nagyobb kapacitású verzióval ugyanakkor versenytársaknál sokszor jobb hatótáv vagy nagyobb akkumulátor érhető el hasonló összegért, így az „ár‑érték vs hatótáv” kérdése itt ténylegesen mérlegelendő.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük